D&D 5th speler(s) gezocht omgeving Ede

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

TheAntronach
PIONier

D&D 5th speler(s) gezocht omgeving Ede

Bericht door TheAntronach »

Hallo allemaal!

Wij zoeken speler(s) voor een DnD 5th Edition campaign die plaats zal vinden in Ede. Wij zijn momenteel met drie man, twee spelers en mezelf als DM, maar daar moet nog minstens 1 persoon bij voordat we kunnen starten. Graag willen we dan elke twee weken een sessie doen op het liefst zaterdag.

Verder zijn we alle drie behoorlijk ervaren DnD/roleplayers, hoewel 5th edition voor ons nieuw zal zijn. Maar laat dat je niet afschrikken, ook mensen met zelf geen ervaring zijn van harte welkom :)

Gr,
TheAntronach

Labels:
Memnon
Joker

Re: D&D 5th speler(s) gezocht omgeving Ede

Bericht door Memnon »

Hi,

Over mij: m/33/ede

Heb in het verleden veel 2nd Edition en wat hybride vormen met deels nieuwe regels gespeeld. (zo'n 15 jaar). Mijn D&D groep is helaas uit elkaar gevallen, maar zou het erg leuk vinden een nieuwe groep te vinden. 5th zou nieuw zijn voor mij, maar dat maakt mij niet uit.

Dus mochten jullie nog een plekje hebben, laat het gerust weten.

Mvg
Memnon
TheAntronach
PIONier

Hallo,

Ben je nog steeds opzoek? Want heel recentelijk is 1 van onze spelers ermee opgehouden dus we hebben weer een plekje vrij. Het is inmiddels wel in Veenendaal en niet meer Ede.

Mvg,
TheAntronach
jaspergast
Joker

Bericht door jaspergast »

Hey ik ben als je nog opzoek bent wel geintereseerd, heb zelf enig ervaring met D&D 4th en 5th heb van 5th ook het player manual. Ik ben 25 en kom uit Ede. Hoor graag van je
Groet Jasper
TheAntronach
PIONier

Hoi Jasper,

Helaas zijn we inmiddels weer compleet, maar mocht er iemand ooit weer vertrekken zal ik dat hier weer melden!

Gr,
Thijs