Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Noviomagum schreef:Me redelijk kunnen inhouden op m'n allereerste Spiel, heb me dan ook vooral gericht op de kwaliteit ipv de kwantiteit. Mee naar huis ging:
-Scythe
-Captain Sonar
-Valeria Card Kingdom
-Codenames Pictures
-7 Wonders
Nice!
Geloof me, ook door je te richten op kwaliteit kan je thuiskomen met... laat ik zeggen een flinke hoeveelheid dozen!
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Opvallende keuze, Hengist. Al gespeeld of op de gok gekocht? Ik heb het zelf niet gespeeld maar het afgelopen jaar veelvuldig afgebrand zien worden. En ik hecht niet veel waarde aan BGG-ratings, maar een gemiddelde van ca. 5 (4 zelfs misschien als je corrigeert voor het Rosenberg-effect) belooft doorgaans niet heel veel goeds.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Opvallende keuze, Hengist. Al gespeeld of op de gok gekocht? Ik heb het zelf niet gespeeld maar het afgelopen jaar veelvuldig afgebrand zien worden. En ik hecht niet veel waarde aan BGG-ratings, maar een gemiddelde van ca. 5 (4 zelfs misschien als je corrigeert voor het Rosenberg-effect) belooft doorgaans niet heel veel goeds.
Hengist lag aan 3 euro. Voor die prijs heb ik het ook meegenomen. Als ik misgegokt heb, zal het alleszins geen groot financieel verlies zijn.
Hengist lag aan 3 euro. Voor die prijs heb ik het ook meegenomen. Als ik misgegokt heb, zal het alleszins geen groot financieel verlies zijn.
Ik heb Hengist inderdaad als een gokje gekocht voor weinig geld. Ik ga het binnenkort een keer proberen en dan heb ik er, wat mij betreft, m'n inverstering al wel uit. Ik heb de spelregels inmiddels gelezen en het lijkt me best een leuk spel.
Ik heb Hengist inderdaad als een gokje gekocht voor weinig geld. Ik ga het binnenkort een keer proberen en dan heb ik er, wat mij betreft, m'n inverstering al wel uit. Ik heb de spelregels inmiddels gelezen en het lijkt me best een leuk spel.
Het valt idd erg mee; lang niet zo slecht als het op BGG scoort. Wel met de verbeterde regels spelen raad ik aan, anders kan het nogal vastlopen. Topspel is het alleen ook niet, in elk geval niet voor de 17 euro die ik betaald heb .
Grifters speelden we ter plekke en ervaarden we als een leuk, snel setcollecting en deckbuilding kaartspelletje, dat we nog enkele keren moeten spelen om een goede review te kunnen geven.
Aan hetzelfde standje speelden we Kodama, en we waren meteen verliefd op de uitvoering en originele spelsysteem. We konden op zondag een exemplaartje meepikken, ook al was het reeds uitverkocht (waarschijnlijk een niet opgepikte pre-order).
Meeple Wars speelden we ook op zondag en hebben we enorm van genoten. Meeple Wars doet me vreemd genoeg denken aan een computerspelletje dat omgevormd is naar een bordspel. Het is een snel spel met veel taktiek en weinig strategie. De enige manier om te winnen is door te vechten. Aanvallen, aanvallen, verdedigen, verdedigen. Je meeples zijn echt kanonnenvoer en verdwijnen even snel als ze gekomen zijn. In je dorpje kun je jezelf onderscheiden van je tegenspelers door andere gebouwen te plaatsen, maar uiteindelijk is het hoofddoel: zelf lang genoeg overeind blijven met je nederzetting terwijl je je tegenstanders tracht te decimeren of beter nog hun nederzetting tracht neer te halen. Misschien zit er meer in het spel dan dat ik nu zie, maar wat ik nu zie vond ik alvast leuk genoeg om mee te nemen naar huis.
hoi,
ik zie dat je ook mi tierra kocht?
ik ook, maar er ontbreken enkele kaartjes, is dat bij jou ook het geval?
heb de uitgever gecontaceerd, maar heb er nu al een tijdje niets meer van gehoord, hopelijk komt dit inorde, ik wil dit spel zooooooooooooo graag spelen!
TimofKings schreef:Dit is mijn buit.
Blijkblaar heb ik andere smaken dan de meeste mensen hier.
railroad revolution
winner's circle (de prachtige uitvoering met de leuke paardjes en metalen muntjes)
rhodes
great western trail
x nimmt
odin
kings abbey (2de hands gekocht)
mi tierra (hier ontbreken enkele kaartjes in, zoooo jammer!)
heb 2 mails gestuurd, in de eerste mail zeiden ze dat ik foto's van alles wat in de doos zat moest nemen en die doorsturen. heb ik gedaan... ondertussen niets meer gehoord, doodjammer, want het spel leek mij zo leuk...
maxitaxi777 schreef:
wollyke schreef:mi tierra (hier ontbreken enkele kaartjes in, zoooo jammer!)
Terwijl het een nieuw exemplaar betreft ? Dan zou een malitje dat toch moeten oplossen.