D&D Groep gezocht in omgeving Rotterdam

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Caligula
Uno

D&D Groep gezocht in omgeving Rotterdam

Bericht door Caligula »

Hallo,

Ik ben 25 jaar, woon in Rotterdam en ben op zoek naar een gezellige groep om D&D mee te spelen. Een jaar of twee geleden speelde ik regelmatig een D&D 4 campaign met vrienden. Helaas is de groep door verhuizingen op een gegeven moment uit elkaar gevallen. Toendertijd heb ik ook met een andere vriend DnD 3 gespeeld en dat beviel ook.

Ik heb nu na een paar jaar wel weer veel zin om te spelen. Mijn voorkeur gaat uit naar een campaign met veel keuzevrijheid en een hoop roleplay aspecten. Qua editie heb ik zelf geen voorkeur. Door gebrek aan ruimte kan er niet bij mij thuis gespeeld worden, maar dat maak ik graag goed door wat lekkers mee te nemen. Als het klikt en iedereen tevreden is lijkt het me leuk om tenminste 1 keer per maand samen te spelen.

Qua afstand is wat mij betreft alles in Zuid Holland prima. Hopelijk hoor ik hier snel van iemand!

Groetjes Caligula

Labels:
muffernl
Uno

Re: D&D Groep gezocht in omgeving Rotterdam

Bericht door muffernl »

Hallo Caligula,

Ik ben ook 25 en woon ook in Rotterdam en ben op zoek naar een groepje mensen om mee D&D te spelen. Op dit moment zullen sowieso een vriendin en mijn vriendin meespelen en mogelijk nog een derde persoon. Er zou bij mij thuis gespeeld kunnen worden door een party van 4 en de DM natuurlijk.

Deze campaign zou wel mijn eerste keer DM zijn worden, hoop dat dat geen obstakel is. In principe word het spel geleid door de spelers naar mijn mening, ik lever alleen maar de wereld en de random events. Het liefst zou ik wel wat regelmatiger willen spelen, 1 keer in de twee weken als het mogelijk is. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar 5E aangezien ik daar de boeken van heb.
MariaK
PIONier

Bericht door MariaK »

Hallo!

Ik ben 22 jaar en woon in Rotterdam.

Wat naar dat door verhuizingen de groep uiteen is gevallen en ik begrijp maar al te goed dat je nu weer een groep wilt starten.
Ik zal graag aan een D&D groep mee willen doen maar ik kan alleen in het weekend. Verder heb ik 5 jaar ervaring met roleplay waaronder 3 jaar D&D 4 en 2 jaar Vampire the Masquerade (ook een enorme aanrader!!). Ik heb zelf een campaign als DM gespeeld maar dit was jammer genoeg voor een korte tijd (3 maanden).

Ik ben het wat dat betreft met muffernl eens. De spelers maken de game, de DM is er voor sfeer/atmosfeer en diepgang natuurlijk.

Ik hoop snel wat van jullie te horen!
Amicus
Joker

Bericht door Amicus »

En nog eentje erbij die nog steeds op zoek is naar een groep. Ik had al eerder een topic aangemaakt, maar die lijkt in het "ik heb geen zin om zo ver naar beneden te scrollen" gebied van de topic lijst terecht gekomen te zijn. :lol:

Ik kan nog steeds hosten in een buurthuis en alles, dus als mensen interesse hebben hoor ik het graag.
warknight
PIONier

Bericht door warknight »

hallo,

ik ben 23 jaar en woon sinds kort in Rhoon (net onder R'dam) en ben ook op zoek naar een groep mensen om D&D mee te spelen.

ik houd heel erg van RPG's (nu nog op pc) en ook van bordspellen. via series zoals Critical Role ben ik sinds kort aangestoken met het virus om een pen&paper roleplay game te willen spelen met een leuke groep. tot nu toe heb ik zelf dus nog geen ervaring of spullen ervoor, maar daar kan natuurlijk verandering in komen. qua ruimte zou het zelfs bij mij thuis kunnen, maar een stukje rijden is ook geen probleem.

hopelijk kunnen we een leuke groep bij elkaar brengen,

dus hopelijk tot ziens, Warknight