promotie bij Kruidvat
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
sinead
- Stamhoofd
Carcassonne Amazone € 14,99
In de folder van Kruidvat NL (15 t/m 20 november): De nieuwe Carcassonne, Amazone, in de Nederlandse versie van 999Games voor € 14,99.
-
david.vanuffelen
- Grote Dienaar
Re: Carcassonne Amazone € 14,99
Staat de aanbieding ook ergens online vermeld of moeten we op goed geluk naar NL rijden? Woon zelf aan de grens en voor deze prijs wil ik wel even rondrijdensinead schreef:In de folder van Kruidvat NL (15 t/m 20 november): De nieuwe Carcassonne, Amazone, in de Nederlandse versie van 999Games voor € 14,99.
-
maartend
- Critico
Ik kan hem online niet vinden. Behalve dan in het krantje.david.vanuffelen schreef:Staat de aanbieding ook ergens online vermeld of moeten we op goed geluk naar NL rijden? Woon zelf aan de grens en voor deze prijs wil ik wel even rondrijdensinead schreef:In de folder van Kruidvat NL (15 t/m 20 november): De nieuwe Carcassonne, Amazone, in de Nederlandse versie van 999Games voor € 14,99..
-
freeze
- Stamhoofd
Het is ook nog geen 15 november. Eerst moet Kruidvat zijn speelgoed verkopenmaartend schreef:Ik kan hem online niet vinden. Behalve dan in het krantje.david.vanuffelen schreef:Staat de aanbieding ook ergens online vermeld of moeten we op goed geluk naar NL rijden? Woon zelf aan de grens en voor deze prijs wil ik wel even rondrijdensinead schreef:In de folder van Kruidvat NL (15 t/m 20 november): De nieuwe Carcassonne, Amazone, in de Nederlandse versie van 999Games voor € 14,99..
-
sinead
- Stamhoofd
-
maartend
- Critico
Re: promotie bij Kruidvat (B)
https://www.kruidvat.nl/999-games-carca ... /p/3870035sinead schreef:Vanaf nu online te bestellen.
-
sinead
- Stamhoofd
Hé, ik zie opeens dat mijn nieuw aangemaakte bericht is samengevoegd met een ander, al bestaand, bericht. Gek. In ieder geval klopt nu de titel van het bericht niet meer want het gaat om een aanbieding bij de Nederlandse Kruidvat.
-
maartend
- Critico
Aha, ik dacht al dat ik maf was geworden (ben ik ook, dus twijfelde eigenlijk niet aan mezelf).sinead schreef:Hé, ik zie opeens dat mijn nieuw aangemaakte bericht is samengevoegd met een ander, al bestaand, bericht. Gek. In ieder geval klopt nu de titel van het bericht niet meer want het gaat om een aanbieding bij de Nederlandse Kruidvat.
Maaruh, is dus NEDERLAND.
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
-
sinead
- Stamhoofd
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Diied
- Veenboer
Waar kan ik in godsnaam meer informatie vinden over deze versie?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Carcassonne: Amazone
Iemand zal beide berichten hebben samengevoegd, maar dat was niet de bedoeling, zo te zien.
Iemand zal beide berichten hebben samengevoegd, maar dat was niet de bedoeling, zo te zien.

-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: promotie bij Kruidvat
Kop aangepast - land weggelaten om misverstanden te vermijden.maartend schreef:Aha, ik dacht al dat ik maf was geworden (ben ik ook, dus twijfelde eigenlijk niet aan mezelf).sinead schreef:Hé, ik zie opeens dat mijn nieuw aangemaakte bericht is samengevoegd met een ander, al bestaand, bericht. Gek. In ieder geval klopt nu de titel van het bericht niet meer want het gaat om een aanbieding bij de Nederlandse Kruidvat.
Maaruh, is dus NEDERLAND.
-
aicirtap
- Critico
promotie bij Kruidvat
Ik heb cc amazones online besteld. Je kan hem laten bezorgen a 4 euro. Of anders ophalen in een winkel naar keuze en dat is gratis. Aangezien ik niet heel mobiel ben, voor de laatste optie gekozen 
Laatst gewijzigd door Bart op wo 16 nov 2016, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht gesplitst
Reden: bericht gesplitst
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!