Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik maak alles met de hand direct zonder tekeningen uit het blote hoofd. Pas alle terplekke uit en dan zet ik alles in elkaar eerst vast met naalden tot alles perfect en naar wens past en dan lijm ik alles aan elkaar.
finalstruggle schreef:
Ik maak alles met de hand direct zonder tekeningen uit het blote hoofd. Pas alle terplekke uit en dan zet ik alles in elkaar eerst vast met naalden tot alles perfect en naar wens past en dan lijm ik alles aan elkaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ok, dan moet ik binnenkort ook maar eens wat gaan prutsen
Eergisteren de Dark Moon inlay op basis van de plans van de Order of Gamers afgemaakt. Met een grote ietwat kromme foambord toch wel aardig resultaat, her en der iets moeten bijschaven maar over het algemeen was deze snel in elkaar (pakweg 2-3 uur mee kwijt).
Mooi! Ik heb nu nog (steeds) geen Dixit expansions maar zodra die gaan komen ga ik ook voor Dixit een inlay maken
Deze week hoop ik de laatste hand aan de inlay voor Eldritch Horror te leggen. Nog maar een paar delen die ik moet snijden en nog wat plak werk. De inlay gaat mij een hele hoop werk bespraren met het opzetten en inpakken van het spel
kyozu8 schreef:
Mooi! Ik heb nu nog (steeds) geen Dixit expansions maar zodra die gaan komen ga ik ook voor Dixit een inlay maken
Deze week hoop ik de laatste hand aan de inlay voor Eldritch Horror te leggen. Nog maar een paar delen die ik moet snijden en nog wat plak werk. De inlay gaat mij een hele hoop werk bespraren met het opzetten en inpakken van het spel
Dat is ook deels bij mij de voorwaarde voor een inlay! Als je niet sleeved zit er ook een inlay in de grote doos exp odyssey!