[IOS/Android]Board Game Stats
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Caesar!
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Re: Board Game Stats is beschikbaar in de iPhone App Store
Board Game Stats en de in-app-aankoop Deep Stats zijn nu met korting te koop t/m maandag! Nu is het moment om te kopen! 
-
Flash
- Wu Feng
Wat mij betreft nog steeds een aanrader, maak er met veel plezier gebruik van!Caesar! schreef: Board Game Stats en de in-app-aankoop Deep Stats zijn nu met korting te koop t/m maandag! Nu is het moment om te kopen!![]()
Nog een vraagje, is er een manier om (eenvoudig) de statistieken uit de app van een speler uit te printen?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Er is nog geen specifieke deel-functie voor het speler overzicht, dus een scherm-afdruk is hier de beste mogelijkheid denk ik.Flash schreef:Wat mij betreft nog steeds een aanrader, maak er met veel plezier gebruik van!Caesar! schreef: Board Game Stats en de in-app-aankoop Deep Stats zijn nu met korting te koop t/m maandag! Nu is het moment om te kopen!![]()
Nog een vraagje, is er een manier om (eenvoudig) de statistieken uit de app van een speler uit te printen?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Versie 2.0 van Board Game Stats is nu beschikbaar, met een 'Challenges expansion'. Dit is een in-app aankoop waarmee je 10x10, 100x1, of elke andere x maal y Challenge bij kunt houden.
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dit is iets waar ik al een tijdje naar uitkeek.
Thanks !
Thanks !

-
Ilse23
- Fabrieksmanager
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Op de Overview tab zit in het midden, naast de 'Insights' een 'Challenges' knop. Daarmee kom je in het Challenges scherm. Als je de in-app aankoop nog niet hebt, kun je die daar aanschaffen. Als je 'm wel hebt, kun je met de + (rechtsboven) een nieuwe Challenge aanmaken.Ilse23 schreef: Hmmm, en hoe maak ik een challenge aan?![]()
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Deze app is enkel voor mensen die zich een Iphone hebben aangeschaft, neem ik aan.
Bestaat er dan ook zo'n app voor android toestellen?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Een Android versie is in de maak, en wordt verwacht in 2017. Als je je bij dit formulier aanmeldt, krijg je bericht zodra deze beschikbaar is: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/ozymandias schreef: Deze app is enkel voor mensen die zich een Iphone hebben aangeschaft, neem ik aan.
-
MeepleMaker
- Garnaal
Leuke toevoeging! Keep up the good work!Caesar! schreef: Versie 2.0 van Board Game Stats is nu beschikbaar, met een 'Challenges expansion'. Dit is een in-app aankoop waarmee je 10x10, 100x1, of elke andere x maal y Challenge bij kunt houden.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Done, thanksCaesar! schreef:Een Android versie is in de maak, en wordt verwacht in 2017. Als je je bij dit formulier aanmeldt, krijg je bericht zodra deze beschikbaar is: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/ozymandias schreef: Deze app is enkel voor mensen die zich een Iphone hebben aangeschaft, neem ik aan.
-
Gebruiker 3696
Op Android heb ik ScorePal en die doet ook wat ie moet doen.ozymandias schreef:Done, thanksCaesar! schreef:Een Android versie is in de maak, en wordt verwacht in 2017. Als je je bij dit formulier aanmeldt, krijg je bericht zodra deze beschikbaar is: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/ozymandias schreef: Deze app is enkel voor mensen die zich een Iphone hebben aangeschaft, neem ik aan.
Bestaat er dan ook zo'n app voor android toestellen?![]()
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
Had ik ook eens gedownload, maar het eerste wat ik wilde doen, lukt al direct niet ...Filosoof schreef:Op Android heb ik ScorePal en die doet ook wat ie moet doen.ozymandias schreef:Done, thanksCaesar! schreef:Een Android versie is in de maak, en wordt verwacht in 2017. Als je je bij dit formulier aanmeldt, krijg je bericht zodra deze beschikbaar is: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/ozymandias schreef: Deze app is enkel voor mensen die zich een Iphone hebben aangeschaft, neem ik aan.
Ik geloof dat het aanmelden was op BGG, maar daar moest je voor betalen. Dat wilde ik niet, dus er terug afgegooid.
-
Gebruiker 3696
Dan wil ik toch maar even zeggen dat BoardGameStats ook niet gratis is. Ik blijf het een vreemde gedachtegang vinden: app-ontwikkelaars moeten wel al die dingen programmeren en up to date houden, maar niemand wil ervoor betalen.ozymandias schreef:Had ik ook eens gedownload, maar het eerste wat ik wilde doen, lukt al direct niet ...Filosoof schreef:Op Android heb ik ScorePal en die doet ook wat ie moet doen.ozymandias schreef:Done, thanksCaesar! schreef:Een Android versie is in de maak, en wordt verwacht in 2017. Als je je bij dit formulier aanmeldt, krijg je bericht zodra deze beschikbaar is: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/ozymandias schreef: Deze app is enkel voor mensen die zich een Iphone hebben aangeschaft, neem ik aan.
Ik geloof dat het aanmelden was op BGG, maar daar moest je voor betalen. Dat wilde ik niet, dus er terug afgegooid.
Ik heb BoardGameStats betaald indertijd, ik heb voorlopig de gratis versie van ScorePal, maar als ik iets wil doen dat in hun pro-version zit betaal ik wel. Voor degelijk werk wil ik gerust betalen.