Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Secret Santa schreef:
Mijn Secret Santa Target vraagt mij om te mailen omwille van computerproblemen blijkt BBG niet vlot te werken bij hem. Hebben wij een email account van onze Secret Santa? Ik wil namelijk niet mijn eigen emailadres en identiteit prijsgeven.
je kunt bijvoorbeeld op gmx.com binnen 3 minuten een mailadres aanmaken.
bsmsecretsantavoor(zelfinvullen)@gmx.com een idee?
Secret Santa schreef:
Mijn Secret Santa Target vraagt mij om te mailen omwille van computerproblemen blijkt BBG niet vlot te werken bij hem. Hebben wij een email account van onze Secret Santa? Ik wil namelijk niet mijn eigen emailadres en identiteit prijsgeven.
je kunt bijvoorbeeld op gmx.com binnen 3 minuten een mailadres aanmaken.
bsmsecretsantavoor(zelfinvullen)@gmx.com een idee?
Mijn Secret Santa heeft me aan een opdrachtje codenames gezet. Nu heeft ie een grid voorgesteld en een aanwijzing gegeven. gezien ik absoluut geen idee heb wat ie met zijn aanwijzing wil bedoelen post ik het hier even. Mss kan iemand mij een tip geven. Damrak, wat is dat nou voor iets ?
Het grid ziet er als volgt uit:
Kruik Wolkenkrabber Fiets Machine Gas
Muis Doos Kater Alpen Mars
Stroom Brussel Schoen Astronaut Reus
Golf Katoen Euro Contract Bende
Rond Spa Ongeluk Amsterdam Sneeuw
Ik heb gisteren een pakje aangekregen van Santa Claus
Het kaartje staat reeds op de kast, het kadootje heb ik nog niet open gedaan. Dat is pas voor over 14 dagen.
Maar liefste Santa bedankt voor het mooie lieve kaartje.
Oi, oi, ik dacht dat het een saaie Secret Santa ging worden... Ik hoorde maar niks en in ene stond er een grote doos op tafel! Met ehm... Heul veul kadootjes! En nu proberen om me in te houden niet alles in een keer open te maken. De eerste dag mocht ik een klassieker uitpakken: Corona. Santa had gezien dat ik wel van abstracte spellen houd. Maar dit oudje ken ik nog niet! Erg benieuwd. Opdracht 1 was dan ook om er een recensie over te schrijven - dat kan nog even duren, Santa, maar dat ga ik zeker doen. Dank, onverwachte verrassing!
Mijn Santa heeft aan alles gedacht; ook aan de aankleding! Wenskerstballen... Ik wou natuurlijk voor wereldvrede wensen, maar ach, laten we het klein houden. Meer spelen betekent meer mensen om tafel en dat is altijd mooi!
Wat een prachtige wens heb je daar opgeschreven. Je kunt nooit genoeg spelen in het leven en dat heb jij goed begrepen... Het doet mij een groot plezier om te weten dat het met de cadeautjes ook wel goed zit.
Ik neem mijn muts af voor je geduld. Wat een opgave moet het voor je zijn om die pakjes te zien liggen en ze niet open te maken. Ik ben trots op je.