Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
De hype of the new, heerst de laatste jaren natuurlijk in spellen land, maar ik neem aan dat medeforum leden hier ook een aanklaagt dochters bezit....spellen die maar in je kast blijven liggen en op de een of andere manier maar niet op tafel komen.
Welke spellen hoop jij nu toch eens op tafel te krijgen in 2017....
Ik heb op het moment 25 spellen ongespeeld in de kast liggen. Maar zes zijn net binnen, en vijf zijn eigenlijk al afgeschreven... blijven er toch 14 over!
Ik hou het op een top 3, om het haalbaar te houden
Ik heb op het moment 25 spellen ongespeeld in de kast liggen. Maar zes zijn net binnen, en vijf zijn eigenlijk al afgeschreven... blijven er toch 14 over!
Ik hou het op een top 3, om het haalbaar te houden
Gang Up!
Imhotep
Tournay
Wat bedoel je met afgeschreven? Dat je denkt dat die spellen nooit meer op tafel komen?
Wyckyd schreef:
Wat bedoel je met afgeschreven? Dat je denkt dat die spellen nooit meer op tafel komen?
Ja precies. Kleine promo spellen, of heel oud / onbekend. Heb ze wel te koop gehad, maar er komt nooit reactie op. Dus misschien een keer aan een kringloopwinkel geven?
Wyckyd schreef:
Ja precies. Kleine promo spellen, of heel oud / onbekend. Heb ze wel te koop gehad, maar er komt nooit reactie op. Dus misschien een keer aan een kringloopwinkel geven?
Wyckyd schreef:
Oud hoeft toch niet onbemind te zijn?
True, true. Er zijn zeker oude spellen die nog heel goed zijn, maar ze kunnen toch ook gewoon gedateerd zijn. Goedkopere components, slecht geschreven regels, of gewoon niet leuk.