sorteerdoos

Spellen ontwerpen, verfraaien en opbergen (zip locks, sleeves, een eigen spel ontwerpen)

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gunther
Veenboer
Contacteer:

Re: sorteerdoos

Bericht door Gunther »

ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door ozymandias »

Heeft er iemand weet van een winkel die sorteerdoosjes verkoopt? Geen online winkel?
Heb op spel enkele sorteerdoosjes van het merk Super Box gekocht. Zeer tevreden van deze kwaliteit.
Nu blijkt dat deze producent geen leveringen aanneemt buiten Tsjechië & Slovenië. Ik heb nog geen enkele winkel gevonden die dit kan leveren.
In dit draadje heb ik ook al gekeken naar de meegestuurde linkjes. Maar voor een paar euro ga ik niets online bestellen en meer verzendkosten betalen.

Ik ben woonachtig in de prov. Antwerpen (België), dus winkels in het noorden van Nederland vallen buiten actieradius. :-)
Chr1st2aan
Rooster Booster

Bericht door Chr1st2aan »

Ik zie bij conrad de Alutec opbergdoos

Afbeelding

Kun je zoiets nou ergens ook in een winkel vinden?
ouwezeeman
Garnaal
Contacteer:

Bericht door ouwezeeman »

ozymandias schreef:Heeft er iemand weet van een winkel die sorteerdoosjes verkoopt? Geen online winkel?
Heb op spel enkele sorteerdoosjes van het merk Super Box gekocht. Zeer tevreden van deze kwaliteit.
Nu blijkt dat deze producent geen leveringen aanneemt buiten Tsjechië & Slovenië. Ik heb nog geen enkele winkel gevonden die dit kan leveren.
In dit draadje heb ik ook al gekeken naar de meegestuurde linkjes. Maar voor een paar euro ga ik niets online bestellen en meer verzendkosten betalen.

Ik ben woonachtig in de prov. Antwerpen (België), dus winkels in het noorden van Nederland vallen buiten actieradius. :-)
Big bazar in shopping park olen heeft kleine sorteerdoosjes van tupperware. Dit zijn geen moduleerbare doosjes voor alle duidelijkheid.
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
Pieterfalun
Jakkiebak!

Bericht door Pieterfalun »

Ik koop mijn doosjes altijd in Aktion (70 cent per stuk, van het merk Werckman, een doosje met 5 divisions). In de meeste speldozen kunnen ze per twee naast elkaar (ééntje ondersteboven).
firmin
Meeple
Locatie: p.vertentenstraat 2 9220 hamme oost-vlaanderen belgie

Bericht door firmin »

ik koop bij de ava van die frituurpotjes (waar ze het stoofvlees en zo in doen) heel gemakkelijk hebben een dekseltje en in verschillende maten. ik denk dat het rond de 18 euro is voor 125 kleine 125 grotere en 250 dekseltjes is
Afbeelding
mafela
Grote Dienaar

Bericht door mafela »

Pieterfalun schreef: Ik koop mijn doosjes altijd in Aktion (70 cent per stuk, van het merk Werckman, een doosje met 5 divisions). In de meeste speldozen kunnen ze per twee naast elkaar (ééntje ondersteboven).
Deze gebruik ik ook en ze zijn inmiddels enorm in Prijs gestegen :D 79 cent....ze liggen bij de doe het zelf afdeling.
Zedaeni
Grote Dienaar

Bericht door Zedaeni »

De baseline van de praxis.. deze past bijv. In de agricola doos en heeft verstelbare tussenschotjes. Hij was meen ik zo een 5 euro en alle items passen er perfect in! Voor andere spellen maken veel mensen van die foamtrays tegenwoordig

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Zedaeni
Grote Dienaar

Bericht door Zedaeni »

Afbeelding hier een fototje van de baseline box

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
TwistedByDesign82
Jakkiebak!

Bericht door TwistedByDesign82 »

Ik gebruik die sorteerdoosjes niet graag, passen vaak niet in de box. Ik maak ze tegenwoordig liever uit foamboard. Snel en naar mijn eigen hand gezet.
Plaats reactie