Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Nog voldoende ruimte om meer kaartjes kwijt te kunnen uit toekomstige uitbreidingen . Het was even puzzelen met alle extra bordjes en de klok maar dit is het geworden!
Ik heb een andere vraag. Welke sleeves heb je voor alle kaarten gebruikt van Mysterium? Kun je de maten plus merk geven? Eventueel linkje waar je ze hebt besteld? Ik merk namelijk dat de kaarten vrij stroef zijn en volgens mij houden ze niet hun kwaliteit lang als ik ze niet zou sleeven.
Nu met hidden signs heb ik de meeste kaarten los in de doos van hidden signs gestopt, maar deze inlay zou een mooie oplossing zijn. Zou mijn 2e inlay worden na King of Tokyo.
Ik heb een andere vraag. Welke sleeves heb je voor alle kaarten gebruikt van Mysterium? Kun je de maten plus merk geven? Eventueel linkje waar je ze hebt besteld? Ik merk namelijk dat de kaarten vrij stroef zijn en volgens mij houden ze niet hun kwaliteit lang als ik ze niet zou sleeven.
Nu met hidden signs heb ik de meeste kaarten los in de doos van hidden signs gestopt, maar deze inlay zou een mooie oplossing zijn. Zou mijn 2e inlay worden na King of Tokyo.
Ik heb de volgende sleeves gebruikt en hier besteld:
kyozu8 schreef:
Mooi gedaan! Heb je een plan gevolgd of zelf ontworpen? In het laatste geval is een plan maken een eervolle taak
Ik werk niet volgens plan, zoals ik al eerder eens heb verteld. Ik lekker vanuit ervaring en zelf ter plekke "prototype" maken dus alles snijden en met naalden in elkaar en als alles klopt dan lijm ik alles aan elkaar.
Idem. Ook hier de ervaring dat alles openleggen en zelf in elkaar flansen, beter lukt dan het volgen van een plan. Meestal houd ik voor ogen: wat moet er op tafel, wat mag in de doos blijven? Ook draw piles probeer ik in een box met één kant open te stoppen, zodat je ze maar op tafel te zetten hebt.
shifter schreef:
Zo mijn eerste probeersel met foamboard.. Best te vreden al zou ik het de volgende keer anders doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ziet er netjes uit, alleen de dubbele bakjes kost je wel veel ruimte en Foamboard. Gelukkig heeft deze een grote doos met weinig inhoud. Ik ben ook benieuwd wat je anders zou doen.
Die heb ik ook nog op de to-do, samen met de foamboard inlays voor mijn spellen en het schilderen van de diverse miniatuurtjes. Helaas kom ik niet verder dan sec het spelen van de spellen
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet zo handig/vaardig/creatief ben en dat vooral het schilderen waarschijnlijk desastreuze gevolgen heeft in mijn geval
Schilderen is makkelijk hoor met juiste verftechniek en speciale verf (ink, waarmee je schaduwen maakt). Het lijkt allemaal heel moelijk maar is het absoluut niet.
Het ziet er al snel goed uit.. kan altijd beter natuurlijk... wanneer je veel schilderd en steeds beter wordt.