Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik kan foam board hier in de buurt bestellen. Maar ik hoef er geen 10. Max 3. Want ik heb nu maar 3 spellen in eerste instantie die ik zou willen "foam-en".
Iemand interesse om in de buurt van utrecht samen te bestellen?
Ik heb zelf geen auto. Dat is misschien handig om te weten
Dus laat ze liefst hier bezorgen. En dat je ze hier op komt halen.
Ik zie ze bij bruna voor 5,251 euro per stuk (70x100, zwart). Inclusief verzendkosten.
En bij mijn plaatselijke kantoorboekhandel 4,713 per stuk (70x100, zwart). Inclusief verzendkosten.
janeway schreef:
Hoeveel uitbreidingen zitten er in je machi koro? is de standaard start doos toch?
Deducerend dat er 2 uitbreidingen bestaan en er op de foto vier kaarten staan afgebeeld, waarvan twee zonder logo in de rechteronderhoek van de kaart, eentje met een anker (De Haven) en eentje met een flat (Metropool), gok ik erop dat hij basis + beide uitbreidingen hierin heeft zitten . De afgebeelde doos is inderdaad deze van het basisspel.
Klopt jij wint!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
oke zover had ik nog niet nagedacht maar ik krijg net de basiskaarten + haven in die doos dus vandaar dat ik wat verbaast was en me afvroeg of het echt meer dan alleen de basis was.
Ik heb nog 2 goedkope webshops gevonden. Qua betrouwbaarheid, snelheid levering,etc etc geen idee. Maar dacht zet hier even in het topic. Je moet ze ook wel weer per 10 bestellen.
Zojuist mijn tweede inlay gemaakt voor (Isle of) Skye. Zeker tevreden over het resultaat. Snijden gaat al een stuk beter dan bij de eerste inlay die ik heb gemaakt (voor Great Western Trail). Deze keer geen lijmpistool gebruikt maar gewone hobbylijm. Kost iets meer tijd vanwege het drogen.
Het muntjes en gereedschap token bakje die uitneembaar is, heeft de meeste tijd gekost aan denk- en rekenwerk.
Weet iemand, die actief is met het maken van inlays, waar ik een zogenaamd 'hot knife' kan kopen? Het gaat niet om een snijder met een draad, maar een mesje. Ik zie op BGG iemand die daar gebruik van maakt, alleen kan in NL niets vinden. Lijkt mij een fijn apparaatje om makkelijker vormen te snijden.
SvAtje schreef:
Weet iemand, die actief is met het maken van inlays, waar ik een zogenaamd 'hot knife' kan kopen? Het gaat niet om een snijder met een draad, maar een mesje. Ik zie op BGG iemand die daar gebruik van maakt, alleen kan in NL niets vinden. Lijkt mij een fijn apparaatje om makkelijker vormen te snijden.
Geen idee ik gebruik gewoon scherp Stanley mes....