Pimp up your game!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Pimp up your game!
Onlangs heb ik Terraforming Mars gekocht en voor het eerst dacht ik bij mezelf: "Hoe handig zou het niet zijn, moest ik plastieken houders kunnen plaatsen op de spelersborden zodat de spelcomponenten niet heel de tijd verschuiven". Ik vond een website (geekmod.pl), maar de verzendingskosten zijn vrij hoog. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die mij kunnen verder helpen met meer plaatselijke oplossingen?
-
SkippyNL
- Garnaal
Re: Pimp up your game!
Er zijn met name Amerikaanse bedrijven die oplossingen bieden voor de TM playmats. Er zijn mooie gametrays en overlays, maar ik heb ze helaas ook nog niet in NL kunnen vinden 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Het moet ook niet per se specifiek voor Terraforming Mars zijn. Ook voor Eclipse of andere spellen ben ik op zoek naar een upgrade. Alle tips blijven welkom!
-
Waut
- Regenmaker
Etsy is een zalige site voor zulke spullen. Ik heb me er de Eclipse insert en trays besteld en nog zitten twijfelen over de TM trays want voor die laatste waren de verzendkosten wel duur.
Ook een goudmijn voor wanneer je bv kartonnen fishes met metalen speelstukken wilt vervagen. Als je bv. onder (metal) charms zoekt kun je alles en nog wat terugvinden (bijvoorbeel metalen pistooltjes voor Carson City)
Ook een goudmijn voor wanneer je bv kartonnen fishes met metalen speelstukken wilt vervagen. Als je bv. onder (metal) charms zoekt kun je alles en nog wat terugvinden (bijvoorbeel metalen pistooltjes voor Carson City)
-
CrowdFinder
- Party Animal
Volledig akkoord, vond dat ook vervelend en zou ook geinteresseerd zijn in een player mat voor Terraforming Mars. De beste dat ik vond waren van boardgameboosts op Etsy: https://www.etsy.com/nl/listing/4805798 ... =related-0, maar dat is mij gewoon te duur.
Echter vond ik dit ergens: https://www.fablab-leuven.be/?q=node/1632
Deze kon je zelf laten snijden, maar ik kan daar niet veel mee. Iemand toevallig ervaring ermee?
Echter vond ik dit ergens: https://www.fablab-leuven.be/?q=node/1632
Deze kon je zelf laten snijden, maar ik kan daar niet veel mee. Iemand toevallig ervaring ermee?
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Of een broken token inlay. Die zijn oa te koop bij spelspul.
Ik vind die inlay persoonlijk niet heel fijn omdat je de originele playerboards er niet in kunt schuiven. Maar misschien is het wel iets voor jou.
Ik vind die inlay persoonlijk niet heel fijn omdat je de originele playerboards er niet in kunt schuiven. Maar misschien is het wel iets voor jou.
-
CrowdFinder
- Party Animal
Nee klopt, deze inlays van Broken Token vind ik geen goede oplossing. Die acryl met top en bottom juist wel want dan kan je de playermats ertussen steken. Dus hopelijk zit iemand hier met ervaring hiermee.