Starten deden we in Hasselt op de beurs en eindigen in mijn eigen appartementje.
Santorini
Hier was ik al tijdje zeer nieuwsgierig naar. Ik vind het een top spel. Was echt leuk om eens te spelen. Als ik het ergens tegenkom aan een goede prijs dan koop ik het.
Sign
Net uigegeven en gefund op KS. Speelde leuk, maar niet echt mijn genre spel. K heb er me wel met vermaakt.
Vinhos (delux de 2016 kant)
Ik ben fan van Lacerda. Grote fan zelfs. Enkel jammer dat zijn spelen meestal zo duur zijn. Vinhos is een geweldig spel. Hoewel de 2016 kant wat van de bank wegneemt heeft het genoeg nieuwe dingen.
Citadels
Nieuwe versie. Mijn mening is niet veranderd, leuk met de juiste groep. Meer niet...
Medici
Leuk spel. Knap artwork. Snel gespeeld en snel uitgelegd. Toppertje
Concordia
Afschuwelijke doos met super spel. Gespeeld op de map met het Middelandse zeegebied met 4 spelers en op de corsica map met 2 spelers.
Hier mag je me altijd voor roepen om te spelen.
Eldritch Horror
2 keer solo en 1 keer met twee spelers. Super Coöp. Beetje duidelijker dan Arkham.
Dynasties: Verdeel en heers
Met vier spelers. Wel een tof spelletje, maar niet echt mijn ding. Ik speel ook vaak met twee, dus dan kan een spel vanaf 3 spelers niet in de kast komen natuurlijk
Scythe
Hier keek ik zo naar uit. Ben blij dat ik het gespeeld heb, maar om er een deftige mening van te vormen zal ik het nog een paar keer moeten spelen denk ik.
Blood rage
Ook weer zo eentje waar ik al een tijdje naar uitkeek. Blij dat ik hem nooit blind gekocht heb... Misschien gewoon mijn ding niet, maar ik vond er niets aan. Kaartjes draften, acties doen. Zo zijn er veel spelen. Dat er miniaturen bij zijn maakt het leuk, maar is voor mij geen must.
Trains Rising Sun
Geen fan van deckbuilders, maar dit was echt tof! Zou ik zo opnieuw spelen. Het spelbord maakt het ook weer wat leuker.
Exploding Kittens
Paar keer gespeeld, blijft toch grappig niet?
Alcatraz The Scapegoat
Ook weer zo'n spel dat al een tijdje op mijn lijstje stond. Al dikwijls vast gehad in de winkel en gedacht dat ziet er cool uit. Blij dat ik het nooit gekocht heb en nu eens gespeeld heb. Ik zal het er altijd cool vinden uitzien, maar daar blijft het bij...
Smash up
Dit is gewoon altijd grappig om te spelen. Deze keer: Ninja piraten vs Superhelden Dino's vs Robots-zombies
Pandemie
Om in te komen voor de legacy
Pandemie Legacy
Hier kan ik natuurlijk niet al te veel over zeggen, buiten dat het weer tof was.
Castles Of Burgundy
Toch een toppertje van formaat!
Great Western Trail
Mijn grootste overwinning tot nu toe. 28 - 109 Top spel
Russian Railroads
Ik vind deze leuk, mijn vriendin iets minder maar toch :p
Race For The Galaxy
In mijn ogen het beste kaart spel. Was veel te lang geleden.
Tiny Epic Galaxies
Tof compact wat wil je meer?
Marco Polo
Het favoriete spel van mijn vriendin. En ik hou er ook wel van.