Hallo,
wij zijn bezig om een nieuwe roleplay party te starten.
even een update, ik ben bezig een nieuwe party te starten. Het systeem zal vampire zijn, de speellocatie apeldoorn en er is bij de huidige geintereseerden een voorkeur voor de weekenden.
- Vampire the masquerade/V20: overleef de bovennatuurlijke nachten en vergaar macht
de nadruk zal in ieder geval liggen op roleplay(social, mystery solving, questing) boven rollplay.
we hebben een speelruimte in Apeldoorn. . Ervaring is niet nodig
Graag zien we je reactie tegemoet.
spelers gezocht voor roleplay party in Apeldoorn
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
xarin
- Meeple
- Persoonlijke Ondertitel: Listen to Madness
spelers gezocht voor roleplay party in Apeldoorn
Laatst gewijzigd door xarin op wo 17 mei 2017, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
xarin
- Meeple
Re: spelers gezocht voor roleplay party in Apeldoorn
upje want nieuwe info
-
NeonCat
- Uno
Ik heb wel interesse. Wat is de status van je party?
-
xarin
- Meeple
Hoi,
op dit moment zit die specifieke party vol(zijn net 2 mensen bij gekomen), maar het is van 1 deelnemer niet helemaal zeker of hij door kan gaan.
Bij meer interesse kunnen we altijd kijken naar een nieuwe party natuurlijk. Ik weet dat er geintereseerden zijn voor Vampire in de omgeving, maar weet niet of dat er genoeg zijn voor een party
op dit moment zit die specifieke party vol(zijn net 2 mensen bij gekomen), maar het is van 1 deelnemer niet helemaal zeker of hij door kan gaan.
Bij meer interesse kunnen we altijd kijken naar een nieuwe party natuurlijk. Ik weet dat er geintereseerden zijn voor Vampire in de omgeving, maar weet niet of dat er genoeg zijn voor een party
-
xarin
- Meeple
Hoi,
even een update, ik ben bezig een nieuwe party te starten. Het systeem zal vampire zijn, de speellocatie apeldoorn en er is bij de huidige geintereseerden een voorkeur voor de weekenden.