Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
The Boardroom is de perfecte combinatie van een café en een bordspellenwinkel. Stel je voor dat je alle spellen kunt proberen voordat je ze koopt. Speel samen met je vrienden, andere gasten die nieuwe vrienden kunnen worden, familie, collega’s, etc.
Een spel spelen is de perfecte manier om een avondje uit nog leuker te maken.
We hopen je snel te zien.
Maken we er een leuk uitstapje met de club van!
Op zaterdag spellen, eten en op stap... en dan zondag uitwaaien aan zee
Ik kan je in ieder geval de Jopenkerk aanbevelen in Haarlem. Een van de beste brouwerijen (veel prijzen) van Nederland in een voormalige kerk. Je kunt er drinken (ook arrangementen) en ook eten.
Robertopellizini schreef:
Ik kan je in ieder geval de Jopenkerk aanbevelen in Haarlem. Een van de beste brouwerijen (veel prijzen) van Nederland in een voormalige kerk. Je kunt er drinken (ook arrangementen) en ook eten.
Het eten vond ik daar maar matig. Setting en bier waren wel top.
Haarlem heeft volgens mij de hoogste restaurant dichtheid van Nl, dus gewoon even verder kijken...
Nooit gegeten daar (ik kom er niet voor de haute cuisine, maar voor de haute bière ), maar goed om te weten.