Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
We kunnen prachtig een achtergrondverhaal schetsen waarin je probeert een ruimteschip te redden van haar ondergang, maar uiteindelijk ga je in Fuse gewoon keihard bommen onschadelijk maken! En zoveel mogelijk, want overal waar je kijkt liggen ze.
Beschik jij over de noodzakelijke stalen zenuwen?
Helemaal eens met je review, topspel. Beter dan escape naar mijn mening, iets minder chaotisch en een stuk pittiger. Met twee erg moeilijk inderdaad, solo is al helemaal pittig maar ook leuk.
Bij ons zit die ook al eventjes in de collectie.
Een heel goed spel vast en zeker.
Renegade is een kleine uitgever maar de spellen die ze uitbrengen zijn goed en dit jaar komen er wel wat uit bij hun.
Ik heb van hun dan ook buiten Fuse, Clank! en The Blood Of An Englishman.
Goeie recensie, volledig mee eens. In korte tijd vaak gespeeld. Daarom volg ik nu ook Flatline, een nieuw spel van Renegade dat zich afspeelt in het Fuse-universum. Even in de gaten houden.
En, van dezelfde uitgever, Flipships. Ik weet niet of ik zo van de dexterity games ben, maar de cover van Flipships alleen al is briljant.
Bartjes! schreef:
Goeie recensie, volledig mee eens. In korte tijd vaak gespeeld. Daarom volg ik nu ook Flatline, een nieuw spel van Renegade dat zich afspeelt in het Fuse-universum. Even in de gaten houden.
En, van dezelfde uitgever, Flipships. Ik weet niet of ik zo van de dexterity games ben, maar de cover van Flipships alleen al is briljant.
Renegade heeft een sterke lineup voor dit jaar waarvan Flatline en Flipship er zeker uitspringen, dat ben ik met je eens. Ik heb zelf Fuse en Clank gespeeld en beide zijn sterke spellen met mooir components. Zeker een uitgever om in de gaten te houden...