1?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
slaapgraag
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: kwam, zag en speelde
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Re: 1?
Door een bericht te plaatsen en als tag Lascaux te plaatsen, komt het op de spelpagina te staan. Je kunt echter niet reageren op waarderingen.slaapgraag schreef: nou, lekker, ik wilde dit bericht plaatsen bij het spel Lasceaux, maar dat lukt me niet. En verwijderen ook niet.... Moderator, help?!

-
slaapgraag
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: kwam, zag en speelde
Ah, en dat is nu gebeurd zie ik, thx. Dan worden de berichten dubbel geplaatst begrijp ik? Zowel op de forumpagina als bij het spel zelf?
En nu ik toch de newbie uithang - hoe krijgt iedereen zo'n mooi overzicht van 10 spellendozen onderaan z'n berichten?
En nu ik toch de newbie uithang - hoe krijgt iedereen zo'n mooi overzicht van 10 spellendozen onderaan z'n berichten?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Ik ben aan het zoeken, maar ik kan het draadje hierover niet meer vindenslaapgraag schreef: En nu ik toch de newbie uithang - hoe krijgt iedereen zo'n mooi overzicht van 10 spellendozen onderaan z'n berichten?

-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Je kan wel reageren op waarderingen door zelf een waardering toe te voegen aan het spel. Dan zou je kunnen vermelden dat je de '1' niet begrijpt.
Maar zoals reeds gezegd, smaken verschillen en wat voor de ene een topper is, is voor de andere een stinker
Zo zou ik Hoogspanning buizen als ik punten zou geven, terwijl dat voor anderen dan weer heiligschennis is.
Maar zoals reeds gezegd, smaken verschillen en wat voor de ene een topper is, is voor de andere een stinker
Zo zou ik Hoogspanning buizen als ik punten zou geven, terwijl dat voor anderen dan weer heiligschennis is.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
BaSL
- Team Bordspelmania
https://www.bordspelmania.eu/spellencafe/topic2916.htmlBaSL schreef:Ik ben aan het zoeken, maar ik kan het draadje hierover niet meer vindenslaapgraag schreef: En nu ik toch de newbie uithang - hoe krijgt iedereen zo'n mooi overzicht van 10 spellendozen onderaan z'n berichten?

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik dacht meer aan het verbannen van mensen die RoboRally meer dan een 1 geven.BaSL schreef: Maar YINSH een 1 geven is reden voor een ban, lijkt me![]()
![]()