Die van jou gaat morgen de deur uit! Staat al ingepakt klaar...
Murm3l schreef: Wooo![]()
Ik heb je gemaild met de bevestiging van de betaling indertijd, dus je hebt m'n adres.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Murm3l schreef: Wooo![]()
Ik heb je gemaild met de bevestiging van de betaling indertijd, dus je hebt m'n adres.
Ik vind de witte gebouwen en blauwe daken het mooiste aan het spel (en de rots), dus dat past mooi bij die cover. Plus het feit dat het een abstract is en de strakke cover dat beter uitstraalt.Aquarel83 schreef: Maar vind je dan niet heel het spel te kleurrijk en cartoony?![]()
Ik vind het spel echt geen ruk aanEl Piedro schreef: Ik blijf toch spijt hebben dat ik niet mee heb gedaan in de groupspledge. Waarschijnlijk is nog niemand uitgekeken geraakt op het spel? Mocht iemand het graag weg doen... ik heb interesse!
Ik vind het spel in de handel (zeker inclusief golden fleece) namelijk vrij duur. Is de golden fleece dan ook echt de moeite of is het basisspel voldoende?
Aan het basisspel ga je meer dan genoeg plezier hebben, er zijn genoeg kaarten om tientallen combinaties te maken zodat elk spel anders is. Om fatsoenlijk met de goden en helden van Golden Fleece te kunnen spelen moet je al echt de finesses van het spel kennen - sommige kaarten zijn best complex. De onderdelen van de Golden Fleece zijn om die reden nog maar één keer uit de doos geweest hier: toen ik alles aan het uitpakken wasEl Piedro schreef: Ik blijf toch spijt hebben dat ik niet mee heb gedaan in de groupspledge. Waarschijnlijk is nog niemand uitgekeken geraakt op het spel? Mocht iemand het graag weg doen... ik heb interesse!
Ik vind het spel in de handel (zeker inclusief golden fleece) namelijk vrij duur. Is de golden fleece dan ook echt de moeite of is het basisspel voldoende?