What's in a name?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
usurper
- Geheim Genootschap
Re: What's in a name?
Ik moest een keer een username verzinnen. Op dat moment luisterde ik naar een cd To Mega Therion van Celtic Frost. Hierop stond het nummer The Usurper.
We live to survive our paradoxes
Labels:
-
sinead
- Stamhoofd
Voor mij geldt bijna hetzelfde als bij usurper. Tijdens het opgeven van een username speelde net het nummer Sinead van Within Temptation...
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
en hoe kwam je er bij BGG dan toe om deze naam te kiezen?mazinho schreef: Gebruikersnaam van BGG overgenomen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
Als geboren en getogen (trotse) Nijmegenaar ligt Noviomagum voor de hand, dit is namelijk de romeinse benaming voor de oudste stad van 't land
-
kattaklop
- Garnaal
Buiten bordspellen verzamel ik ook nog strips en comics, alhoewel het nu veel minder is.
In één van die humorstrips uit de jaren 70 werd een paard gebruikt met de naam Kattaklop.
Het was een strip gebazeerd op een indianenstam die de dolste dingen meemaakten.
Elke gag bestond uit 2 tot 4 pagina's
Er is maar één nummer van gemaakt denk ik want ik heb er nooit een 2de nummer van gevonden.
Ik heb dat altijd een leuke gebruikersnaam gevonden en toen ik overal zelf een account wilde hebben was de naam snel gekozen.
Mijn BGG naam is trouwens hetzelfde.
In één van die humorstrips uit de jaren 70 werd een paard gebruikt met de naam Kattaklop.
Het was een strip gebazeerd op een indianenstam die de dolste dingen meemaakten.
Elke gag bestond uit 2 tot 4 pagina's
Er is maar één nummer van gemaakt denk ik want ik heb er nooit een 2de nummer van gevonden.
Ik heb dat altijd een leuke gebruikersnaam gevonden en toen ik overal zelf een account wilde hebben was de naam snel gekozen.
Mijn BGG naam is trouwens hetzelfde.

-
rvlieshout
- Geheim Genootschap
voorlettertussenvoegselachternaam
Tja, de originaliteitsprijs wint mijn 'nickname' niet...
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Alliantie: pc verleden ten tijde van Cossacks, AoE e.d.
AJ: poker verleden Ace Jack, soms wisselt mijn username dan ook van site naar AQ of AK
AJ: poker verleden Ace Jack, soms wisselt mijn username dan ook van site naar AQ of AK
-
Flash
- Wu Feng
Denk dat ik voor het eerst een 'internet-alias' nodig had toen ik in een grijs verleden ICQ ging gebruiken. Als sinds mijn jeugd groot fan van Queen, dus de naam werd gebaseerd op:

-
roubosga
- El Capitan
Hier nog zo'n originele: roubosga; Achternaam & voorletters.rvlieshout schreef: voorlettertussenvoegselachternaam
![]()
Wel een beetje spijt van, ik kwam hier toevallig ooit op terecht en moest me toen eerst registreren. Maar zoals met zoveel fora waar ik me op heb geregistreerd, dacht ik dat dit ook wel weer een 'eendagsvlieg' zou worden, dus verzon ik snel even dit.
Maar de praktijk wees anders uit.
-
Sinedia
- Grote Dienaar
haha... klinkt bekendKaelan schreef: Uit een ver ver RPG-verleden![]()
Deze bijnaam heb ik verzonnen toen ik elf was. Ik gebruikte het als achternaam voor mijn D&D karakters. Op die manier toch nog wat continuiteit in mijn verhaal weten te creeeren (ik ging in die tijd nog wel eens dood
Heb ik zo lang gebruikt dat het bleef kleven... inmiddels bijna meer een alter ego dan een bijnaam