Lords of Hellas
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
el_crosso
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Lords of Hellas
Ik heb inderdaad op dag 1 al reeds gebacked, dus zou dan wel die "gratis" Leonidas willen behouden. Beste is inderdaad een Nederlandse pledge met mogelijkheid van afhalen/langs brengen 
Labels:
-
el_crosso
- Burgemeester
Hier nog wel een aardige filmpje.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
el_crosso schreef: Ik heb inderdaad op dag 1 al reeds gebacked, dus zou dan wel die "gratis" Leonidas willen behouden. Beste is inderdaad een Nederlandse pledge met mogelijkheid van afhalen/langs brengen![]()
Mooi, maar als je met een groups pledge meedoet, cancel je je eigen pledge... Dus...Bored Gaymer schreef: Ik ben een day-1 backer...![]()
Can I change my pledge after 24 hours and still get Leonidas?
Yes you can change your pledges just do not cancel your pledge.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ik cancel mijn pledge niet, ik maak er een Mystic group pledge van. Ze hebben al bevestigd dat t mogelijk is.SigiScsi schreef:el_crosso schreef: Ik heb inderdaad op dag 1 al reeds gebacked, dus zou dan wel die "gratis" Leonidas willen behouden. Beste is inderdaad een Nederlandse pledge met mogelijkheid van afhalen/langs brengen
Mooi, maar als je met een groups pledge meedoet, cancel je je eigen pledge... Dus...Bored Gaymer schreef: Ik ben een day-1 backer...![]()
Lijkt me alleszins de moeite waard om te informeren bij de creator.
Maar ik doe dat alleen als er interesse is.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
Tailsk
- Sojaboon
Maar hoe doe je dat voor de andere 5 die mogelijk hun pledge moeten cancellen en dus geen Leonidas ontvangen?Bored Gaymer schreef:Ik cancel mijn pledge niet, ik maak er een Mystic group pledge van. Ze hebben al bevestigd dat t mogelijk is.SigiScsi schreef:el_crosso schreef: Ik heb inderdaad op dag 1 al reeds gebacked, dus zou dan wel die "gratis" Leonidas willen behouden. Beste is inderdaad een Nederlandse pledge met mogelijkheid van afhalen/langs brengen
Lijkt me alleszins de moeite waard om te informeren bij de creator.
Maar ik doe dat alleen als er interesse is.
Ik zit ff te kijken of ik ze via mijn bedrijf kan bestellen voor die extra BTW-aftrek. Alleen ff kijken waar ik de btw die ik dan in NL moet betalen weer vanaf kan trekken :p
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
je krijgt voor elk exemplaar een Leonidas als je een 1st day backer bent, ook als je later in de campagne extra exemplaren erbij doet of van pledge wisselt, zolang je maar niet cancelt.Tailsk schreef: Maar hoe doe je dat voor de andere 5 die mogelijk hun pledge moeten cancellen en dus geen Leonidas ontvangen?
Ik zit ff te kijken of ik ze via mijn bedrijf kan bestellen voor die extra BTW-aftrek. Alleen ff kijken waar ik de btw die ik dan in NL moet betalen weer vanaf kan trekken :p
maar ik begrijp dat je een eigen groepspledge doet?
-
Tailsk
- Sojaboon
Als er behoefte aan is wel. Heb zelf ook een day 1 pledge, dus Leonidas zit erbij. Als ik het goed bereken kost het dan £647/123%*100%/6 = £87,67 per persoon. Komt dan alleen nog verzendkosten naar mij bij (gedeeld door 6 uiteraard) en eventuele verzendkosten naar het huis van degene die mee doen.Bored Gaymer schreef:je krijgt voor elk exemplaar een Leonidas als je een 1st day backer bent, ook als je later in de campagne extra exemplaren erbij doet of van pledge wisselt, zolang je maar niet cancelt.Tailsk schreef: Maar hoe doe je dat voor de andere 5 die mogelijk hun pledge moeten cancellen en dus geen Leonidas ontvangen?
maar ik begrijp dat je een eigen groepspledge doet?
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Niemand verder interesse in deze KS en eventueel meedoen met group pledge?
Ik zoek nog 4 'slachtoffers'
Ik zoek nog 4 'slachtoffers'
-
el_crosso
- Burgemeester
Ik op zich wel, maar zal dan mijn day 1 mini verliezen in de deal en was nog aan het kijken naar wat ik erbij wil hebben aan addons.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
de Leonidas mini zit erbij , want ik ben ook een day 1 backer.el_crosso schreef: Ik op zich wel, maar zal dan mijn day 1 mini verliezen in de deal en was nog aan het kijken naar wat ik erbij wil hebben aan addons.
-
D_nTiel
- Locomotief
Ik twijfel nog...
Vind hem toch wel prijzig. Als het nou lukt met die btw aftrek dan wordt het alweer een stuk interessanter.
Is daar al duidelijkheid over?
Vind hem toch wel prijzig. Als het nou lukt met die btw aftrek dan wordt het alweer een stuk interessanter.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ja , als iemand een BTW nummer te 'leen' heeft...D_nTiel schreef: Ik twijfel nog...
-
Tailsk
- Sojaboon
Ja, die heb ik dus, ff gekeken en aftrekken in NL komt wel goed. Moet dus alleen 5 andere backers hebben.Bored Gaymer schreef:Ja , als iemand een BTW nummer te 'leen' heeft...D_nTiel schreef: Ik twijfel nog...
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ja, ik back KS altijd liever zelf, ook met grouppledges, dus mocht je het mij toevertrouwen, wil ik het ook wel op me nemen en hun het BTW nummer doorgeven.Tailsk schreef:Ja, die heb ik dus, ff gekeken en aftrekken in NL komt wel goed. Moet dus alleen 5 andere backers hebben.Bored Gaymer schreef:Ja , als iemand een BTW nummer te 'leen' heeft...D_nTiel schreef: Ik twijfel nog...
Ik denk het feit dat je nog vrij nieuw op het forum (5 berichten ) ook niet helpt.