Agricola
Enorm gehyped, echt totaal niet mijn ding - ondanks dat het concept en thema me aansprak.
Piraten en Kooplui
Zo enorm mooi thematisch spel. Ik wilde het echt leuk vinden, maar jemig hey, wat een stroperige gameplay.
Dominion
Bleek gewoon m'n ding niet te zijn. Kon er geen plezier uit halen.
El Grande
Kon ik ook niet inkomen.
Verder zat slechte spellen natuurlijk, die hebben dan slechte ratings en die koop ik dan meest ook niet, tenzij ik 'm een keer speel en blijk dat die me wel ligt.
Grootste miskoop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Xstream
- Sojaboon
-
kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Re: Grootste miskoop
Maar dat is toch correct spelen? Na elke kill gaat de tracker direct 1 verder.maartend schreef: Grootste miskoop
Legenden van Andor
cruciale fout maakten en da was om na ELKE kill de tracker verder te laten gaan.
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.
-
NiekNL
- Sojaboon
Voor mij de uitbreiding van "The Grizzled". Ik had deze gekocht voor de solo modus die de uitbreiding had toegevoegd. Als snel bleek tijdens het lezen van de handleiding dat er geen enkel component of kaart van de hele uitbreiding nodig was om de solo modus te spelen. Met andere woorden: die hele set gekocht voor alleen de spelregels die ik ook gewoon op internet kan lezen (wat ik natuurlijk gewoon had moeten doen voor het te kopen, maar ik had nooit verwacht dat de uitgever dit op deze manier zou verkopen).
Gelukkig kon ik alles nog terugsturen omdat ik niets had gepunched.
Gelukkig kon ik alles nog terugsturen omdat ik niets had gepunched.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ja voor zover ik weet is dat ook correct. Dan is het spel wel behoorlijk pittig, maar zeker te winnen als je er een beetje in komt en zo efficiënt mogelijk speelt.kosterix schreef:Maar dat is toch correct spelen? Na elke kill gaat de tracker direct 1 verder.maartend schreef: Grootste miskoop
Legenden van Andor
cruciale fout maakten en da was om na ELKE kill de tracker verder te laten gaan.
-
maartend
- Critico
Ja, en daarmee wordt het spel door een truukje lastiger gemaakt en toen ik dat doorhad verdween voor mij alle interesse voor dit spel en is het gelijkl in de verkoop gegaan.maxitaxi777 schreef:Ja voor zover ik weet is dat ook correct. Dan is het spel wel behoorlijk pittig, maar zeker te winnen als je er een beetje in komt en zo efficiënt mogelijk speelt.kosterix schreef:Maar dat is toch correct spelen? Na elke kill gaat de tracker direct 1 verder.maartend schreef: Grootste miskoop
Legenden van Andor
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik zie dat niet echt als truc. Het is vaak zo dat je een balans moet vinden tussen hoeveel monsters en welke je doodt. Alles laten lopen kan namelijk ook niet, maar alles doden ook niet.maartend schreef:Ja, en daarmee wordt het spel door een truukje lastiger gemaakt en toen ik dat doorhad verdween voor mij alle interesse voor dit spel en is het gelijkl in de verkoop gegaan.maxitaxi777 schreef:Ja voor zover ik weet is dat ook correct. Dan is het spel wel behoorlijk pittig, maar zeker te winnen als je er een beetje in komt en zo efficiënt mogelijk speelt.kosterix schreef:Maar dat is toch correct spelen? Na elke kill gaat de tracker direct 1 verder.maartend schreef: Grootste miskoop
Legenden van Andor
-
murzim
- Veenboer
Je moet Andor meer als een puzzel zien: welke monsters kan ik veilig doorlaten en welke moet ik zeker aanvallen om nog kans te maken op de overwinning. Monsters wildweg in de pan hakken zal meestal niet lonen omdat de verteller dan te veel vooruit gaat.