D&D spelers gezocht Oss

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Ken08
Joker

D&D spelers gezocht Oss

Bericht door Ken08 »

Hallo allemaal,

Ik wil beginnen met D&D en ben op zoek naar een paar spelers. Voor mij is het helemaal nieuw al heb ik er al wel een hoop over gezien en gelezen en ik ben erg enthousiast!

Het liefst wil ik een groepje mensen bij elkaar krijgen waarmee we regelmatig (wekelijks) bij elkaar kunnen komen. Ik kan zelf op de maandag- of dinsdagavond of in het weekend.

Ik woon zelf in Oss en we kunnen het spel bij mij thuis houden.

Ik hoor het graag :)

Labels:
Koning Durum
Joker

Re: D&D spelers gezocht Oss

Bericht door Koning Durum »

Hey,

Ik ben nu ook al een tijdje op zoek naar een nieuw d&d groepje. Heb al wat ervaring opgedaan met 3.5e en 5e een aantal jaren geleden. Oss is voor mij prima te doen en het weekend komt bij mij het beste uit.

Leuk dat je zo enthousiast bent en laat maar iets weten.
Ken08
Joker

Bericht door Ken08 »

Inmiddels heb ik een andere groep gevonden en ben dus niet meer op zoek naar spelers in Oss.
Loussoe
Locomotief

Bericht door Loussoe »

Hoi,
Ik ben heel nieuwsgierig naar d&d. Ik heb het zelf nog nooit gespeeld. Ik ken ook geen mensen die dit doen. Ik hoop via dit forum een groep te vinden in (de buurt van) oss om bij aan te sluiten. Ik heb al wel een aantal ideeën voor characters :D

Hopelijk tot spreeks!
Groetjes, Marlous
Ken08
Joker

Bericht door Ken08 »

Hallo Marloes,

Ik ben in een andere groep als DM begonnen en kan daarnaast nog wel wat oefening gebruiken. Als we nog minstens twee mensen erbij kunnen vinden zou ik zeggen dat we in Oss kunnen spelen.

Let er wel op dat ik dus een beginnende DM ben, maar ik vind het wel erg leuk om te doen.

Als je nog interesse hebt dan hoor ik dat graag :)
Pater100
PIONier

Bericht door Pater100 »

Hallo allemaal,

Ik kom zelf uit uden, ben de afgelopen tijd vooral een kijker geweest via stream en dergelijken (critical role enz)
heb het dus nog nooit zelf gespeeld. heb sinds kort de D&D Starter set gekocht en bezit dus mijn eigen die.

ik zou graag mee spelen als dat nog mogelijk is.

ik kan s'avonds door de weeks. en in het weekend.
ben ook zeer enthousiast om het spel zelf te leren en spelen. ben een groot fan van verhaal vertelling.

Groetjes Patrick
zegevlier
Uno

Bericht door zegevlier »

Hoi,

Ik zou het leuk vinden om meet te doen! Ik heb zelf als best veel gekeken op YouTube naar mensen die D&D spelen en het lijkt mij erg leuk! Ik heb zelf Dobbelsteenen en het Players Handbook. Ik kan alleen op maandag en donderdag na half 4.

Groetjes Josja
Ken08
Joker

Bericht door Ken08 »

Hallo allemaal!

We hebben nu twee spelers en mij als DM. Dat is wat mij betreft nog net één speler te weinig. Heeft er iemand zin om mee te doen?

Ik hoor het graag.
Azuregos
Uno

Bericht door Azuregos »

Hoi!

Ik woon in Den Bosch and Ik heb meer dan 6 jaar in D&D en andere rollenspelen gespeeld.
Nu ik zoek een nieuw rollenspellen groep omdat ik sneller Nederlands wil leren. Ik ken Engels wel en kan Nederlands praten, maar met sommige moeilijkheden (en een woordenboek :D ).

Met beste groeten,
Sasha
Inklinga
PIONier

Bericht door Inklinga »

Hallo beste mensen!
Ik ben ook geïnteresseerd om een keertje aan te schuiven :) Ik heb een beetje ervaring met D&D, 3.5 geloof ik, al heb ik me nooit erg veel in de regels verdiept en me meestal door de DM laten leiden ;)
Door de week is lastig, dus ik heb een voorkeur voor de weekenden!