Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik weet dat ze Duits zijn maar die taal ben ik al helemaal niet machtig.
Ik ben er 2 keer mee in contact gekomen en dus 2 maal negatief. Zo zie je maar....
SigiScsi schreef:
Happyshops is trouwens een Duitse firma. Ik heb er tot nu toe enkel maar positieve ervaringen mee.
Mijn spel is wonderwel heelhuids aangekomen.
De verpakking errond liet dit helemaal niet uitschijnen, die was totaal ingedeukt langs alle kanten. Ik heb de doos in het GLS afhaalpunt ter plekke geopend zodat de uitbater van dat punt mee getuige zou zijn moest het niet in orde zijn.
Ik heb dus wreed veel geluk gehad.
Mijn verpakking was ook behoorlijk beschadigd, maar gelukkig is de doos van het spel heel gebleven. Ik was blij dat die doos onbeschadigd bleef maar ook heel erg verbaasd
Jammer dat het spel beschadigd is! Ik heb twee keer een probleem gehad met een spel dat via hun geleverd was. Twee keer hebben ze dat binnen aanzienlijke tijd recht gezet. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook. Succes!
dirksk schreef:
Jammer dat het spel beschadigd is! Ik heb twee keer een probleem gehad met een spel dat via hun geleverd was. Twee keer hebben ze dat binnen aanzienlijke tijd recht gezet. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook. Succes!
Jij ook al 2 keer??? Ik dus ook. Maar nu schuiven ze de hete patat dus door. En Red Raven reageert niet via hun site of zelfs via Kickstarter
Tot nu toe nog geen succes. Dit was het antwoord van Happyshops
Hello Joverowa,
This is Happyshops, a fulfillment company, and we are going to send your kickstarter pledge in behalf of your kickstarter publisher.
As soon as we have handed the package over to the shipping company you will receive a message including further information.
If you have further questions please contcact your publisher who will be glad to give you all the anwers.
Thank you kindly!
Mijn initiele mail ging ook naar Brenna bij RR. Totaal geen reactie. Dan maar een bericht gestuurd naar Ryan zelf. Bij mijn weten totaal geen reactie op.
En nu een update dt je bij problemen die Brenna moet mailen. Tja, daar ben ik vet mee. Dus weer maar eens naar Happy Shops en Brenna een mail gestuurd. Ik ben curieus.
Als het niet in orde komt, dan hoop ik dat ze een stand hebben in Essen. Het kan daar dan nog worden..
Joverowa schreef:
Tot nu toe nog geen succes. Dit was het antwoord van Happyshops
Hello Joverowa,
This is Happyshops, a fulfillment company, and we are going to send your kickstarter pledge in behalf of your kickstarter publisher.
As soon as we have handed the package over to the shipping company you will receive a message including further information.
If you have further questions please contcact your publisher who will be glad to give you all the anwers.
Thank you kindly!
Mijn initiele mail ging ook naar Brenna bij RR. Totaal geen reactie. Dan maar een bericht gestuurd naar Ryan zelf. Bij mijn weten totaal geen reactie op.
En nu een update dt je bij problemen die Brenna moet mailen. Tja, daar ben ik vet mee. Dus weer maar eens naar Happy Shops en Brenna een mail gestuurd. Ik ben curieus.
Als het niet in orde komt, dan hoop ik dat ze een stand hebben in Essen. Het kan daar dan nog worden..
Maar ik leef dus op hoop
Geef ze even de tijd. Ik denk dat hun inbox en agenda propvol staat. Ik denk dat de fullfilment van Near and Far, ontwerp en productie van EotV II, ontwerp van hun toekomstige spellen, hun hoofd overloopt. Ik denk dat je jou vast wel terug mailen.