Spiel 2017 - Japon Brand pre-orders

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

woozle
Stamhoofd

Spiel 2017 - Japon Brand pre-orders

Bericht door woozle »

De pre-orders voor Japon Brand staan online.

Op Perfect Hotel na - en dan kan ik alleen maar af gaan op de afbeeldingen en de summier beschrijving :) - zie ik er voorlopig voor mij niks interessant tussen staan.
Afbeelding

Labels:
vdW
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: High Times
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spiel 2017 - Japon Brand pre-orders

Bericht door vdW »

Oh ja Japon Brand, dat zijn die lui waarbij je een spel pre-ordered en er dan vervolgens bij de Booth achterkomt dat ze je spel verkocht hebben en later per post zullen toesturen.. :thumbdown:
Afbeelding
Gebruiker 3696

Bericht door Gebruiker 3696 »

vdW schreef: Oh ja Japon Brand, dat zijn die lui waarbij je een spel pre-ordered en er dan vervolgens bij de Booth achterkomt dat ze je spel verkocht hebben en later per post zullen toesturen.. Afbeelding
Je bent nog vergeten vermelden dat die preorders ook nog eens meer kosten.
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

Met doorverkopen heb ik geen ervaring. Twee jaar geleden heb ik eens een pre-order gedaan en het spel toch nog kunnen ophalen op zaterdag.

Er komt inderdaad een reserveringskost bij, maar als je er ééntje wil hebben is dat volgens mij de enige mogelijkheid om zeker te zijn dat je een exemplaar vast krijgt. Of je moet op een donderdagmorgen een spurtje naar de stand trekken.

Mijn interesse is in ieder geval geminderd de laatste jaren. De spellen die het waard zijn, worden meestal toch opgepikt door een uitgever en krijgen een Engelstalige versie.
Afbeelding
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Kan niet echt een spel vinden wat me aanspreekt dit jaar. Wellicht het bijen spel, maar daar kan ik niet zo veel van vinden.
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Ruud2009 »

Filosoof schreef:
vdW schreef: Oh ja Japon Brand, dat zijn die lui waarbij je een spel pre-ordered en er dan vervolgens bij de Booth achterkomt dat ze je spel verkocht hebben en later per post zullen toesturen.. Afbeelding
Je bent nog vergeten vermelden dat die preorders ook nog eens meer kosten.
Ik vind dat helemaal niet zo'n probleem. Als ik iets perse wil hebben, dan wil ik best meer betalen zodat zij het vast houden, hoef ik niet op woensdag of donderdag er al te staan. Ik betaal ook meer voor een museum voor de priority lane. Jammer dat ze geen oneindige voorraad hebben, maar met dit compromis kan ik prima leven.

Verder heb ik tot nu toe elk jaar netjes mijn orders gekregen, en als ze het door een fout van hun verkopen dan vind ik dat ze het netjes oplossen door het vanuit Japan na te sturen.

Perfect werk gaan mensen nooit doen, netjes oplossen doen ze bij Japon Brand in mijn ogen zeker.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding