Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Frosted Games komt op Spiel 2017 met de derde editie van zijn Brettspiel-Adventskalender. Dit is een grote doos met mini-uitbreidingen van maar liefst 25 spellen.
De Brettspiel-Adventskalender 2017 bevat uitbreidingen van de volgende spellen:
Traquan schreef:
Jammer, nauwelijks spellen die ik al heb of van plan ben in de toekomst aan te schaffen. Castles of Burgundy is de enige die ik bezit.
Hier niet veel anders; vorige jaren kocht ik deze kalender steevast en had ik vaak 4 tot 6 promo's zelf niet nodig. Dit jaar zie ik er maar 5 die ik wel wil: Cacao, Burgund, Mysterium, Snowdonia en Splendor. Nu heb ik ook wel een hoop spellen verkocht, maar zelfs dan, ze lijken wat minder bekende (of meer nieuwe) spellen erin te hebben staan?
Op zich vind ik het adventkalenderaspect er wel heel erg leuk aan.
Maar als de "opbrengst" maar zo weinig is, koop ik er liever een met chocolaatjes.
Klopt, ik deed het openen ook altijd netjes dag voor dag, haha. Maar inderdaad met zoveel promo's waar je niets aan hebt... Dan wacht ik wel tot ze in de BGG store komen later of probeer ik een kalender te delen met mensen.
Voor mij zijn de volgende die ik wil dikgedrukt: Cacao, Abacusspiele Cottage Garden, Edition Spielwiese Flamme Rouge, Lautapelit.fi Magic Maze, SitDown Games & Pegasus Spiele Mysterium, Libellud Splendor, Space Cowboys The King’s Will, ADC Blackfire
Toch nog interesse in een tweede promo (Rajas of the Ganges).
Is er al iemand die een kalender gaat kopen, anders wil ik dit wel doen. Ik ben donderdag op Spiel, dus kan meteen een kalender oppikken. Op Spiel afspreken is dan mogelijk of na Spiel in Rotterdam/Dordrecht of opsturen als briefpost.