Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Voor wie het (nog) niet weet of kent: de app Tapatalk is geweldig om goed BSM (en elk ander forum waar je lid van bent) mee te volgen.
Mooie bonus: Tapatalk gebruikers onderling kunnen elkaar berichten sturen op een manier die meer op Whatsapp lijkt dan op e-mail - je ziet dus het gesprek ipv allemaal losse berichten.
Ik ben fan! BSM altijd bij me.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Tapatalk is erg handig! Heb het net geïnstalleerd en ben er helemaal gan van!
Ik heb er wel even een instelling vraagje. Ik krijg naast het push bericht van tapatalk ook email binnen als er een nieuw onderwerp van een forum die ik volg geplaatst wordt of nieuw bericht bij een onderwerp die ik volg.
Hoe zet ik de emails notificatie uit? Ik heb al wat geprobeerd maar krijg het niet uitgeschakeld.
dirksk schreef:
Tapatalk is erg handig! Heb het net geïnstalleerd en ben er helemaal gan van!
Ik heb er wel even een instelling vraagje. Ik krijg naast het push bericht van tapatalk ook email binnen als er een nieuw onderwerp van een forum die ik volg geplaatst wordt of nieuw bericht bij een onderwerp die ik volg.
Hoe zet ik de emails notificatie uit? Ik heb al wat geprobeerd maar krijg het niet uitgeschakeld.
Hallo Dirk,
Ik heb net gezocht naar een mogelijkheid om de e-mails uit te zetten. De zoekopdracht bij google leverde met name tips op om op het forum zelf instellingen aan te passen.
Kan je eens inloggen via een computer op het forum en dan kijken bij mijn profiel -> abonnementen? Zelf heb ik hier niet staan en krijg ik eigenlijk maar heel beperkt e-mail notificaties. Daarnaast heb ik ook nog een keer op tapatalk.com ingelogd om te kijken of daar nog notificatie instellingen zijn.
Mocht je nog steeds veel mails krijgen kan je me dan vertellen welke Tapatalk versie (iOS of Android) je gebruikt?
Ook nog een vraag, via Tapatalk kan ik niet op alle berichten reageren. Geen toestemming geeft hij aan. Enig idee hoe dat op te lossen is? Of heeft TO dan reacties uit staan oid?