Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Terraforming Mars (nieuwe kaarten Hellas & Elysium) -
Legends of Andor -
The Lost Expedition -
Oh My Goods!: Longsdale in Revolt -
Arboretum -
Notre Dame -
The Palaces of Carrara -
Automobiles -
Dominion: Empires -
Concordia: Gallia / Corsica -
Shakespeare -
Great Western Trail -
Gespeeld via Apps:
Race for the Galaxy -
Eight-Minute Empire -
Lords of Waterdeep -
Terra Mystica -
San Juan -
Regenwormen -
Simpel 'push your luck' spel. Leuk als filler, mits je met de juiste groep speelt. Heb in ieder geval gelachen!
Arcadia Quest -
Eindelijk de laatste scenario van onze campaign gespeeld die we in januari waren gestart. Laatste scenario was eigenlijk een tegenvaller ten opzichte van de overige scenario's. Een van mijn medespelers had Spike die 15 defense dobbelstenen mocht gooien, ik had Johan die 18 defense dobbelstenen mocht gooien - dat kost best veel tijd. Overall blijft het spel erg leuk.
NMBR9 Leuk! Barenpark Ook tof! Nu nog eens met meer dan 2 proberen. New York Slice Ook een goeie! Rol van pizza-verdeler lijkt wel maar interessanter te worden als je later aan de beurt bent.. Spijtig dat hij toch "redelijk" prijzig is voor wat het maar is... Concordia Kan me elke keer weer bekoren. Red7 Tof klein kaartspelletje!