Neem zeker eens een kijkje op de facebook pagina van Asmodee, er is momenteel een wedstrijd waar je gratis tickets kunt winnen
https://www.facebook.com/asmodeeBEnl/
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spijtig genoeg is Agra niet te spelen, wel La Casa Nostra en Papá Paoloozymandias schreef: Hopelijk met Agra om te spelen
Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
uitbreiding van Casa Nostra wellicht een demo?KGS schreef:Spijtig genoeg is Agra niet te spelen, wel La Casa Nostra en Papá Paoloozymandias schreef: Hopelijk met Agra om te spelen

mazinho schreef:uitbreiding van Casa Nostra wellicht een demo?KGS schreef:Spijtig genoeg is Agra niet te spelen, wel La Casa Nostra en Papá Paoloozymandias schreef: Hopelijk met Agra om te spelen
Goed nieuws!KGS schreef: We hebben een primeur
Quined gaat een exemplaar meenemen van Agra om een demo te geven!!
mazinho schreef:uitbreiding van Casa Nostra wellicht een demo?KGS schreef:Spijtig genoeg is Agra niet te spelen, wel La Casa Nostra en Papá Paoloozymandias schreef: Hopelijk met Agra om te spelen

Zoveel eer moet je me nu ook weer niet toedichten, hoor.SigiScsi schreef: Helaas slechts 2.5 uur kunnen doorbrengen op dit heel leuke event. Grote zaal met ruimte zat om te spelen. De ganse voormiddag een gezellige drukte met altijd wel plaats aan een tafel. Een goeie mix van winkelmogelijkheden, demotafels en gewone speltafels. Buiten was een ruime parking en de locatie is makkelijk bereikbaar vanaf de autosnelweg. Top! Wij hebben ons meer dan prima geamuseerd en dankzij de deskundige uitleg (bedankt o.a. Gert Ozymandias!) weer wat leuke spellen kunnen uitproberen. Volgend jaar zijn we alvast terug van de partij.
![]()