Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
schemerzwerver schreef:
kheb mijn lijst eens vergeleken met die van jou, Ilse.
18 titels komen overeen...
Santa Maria is er één van, bij deze twijfel ik om hem te pre-orderen...
ex-libris is voor mij dan een must have, als stripverzamelaar en spellenfanaat is dit een fantastische link
dacht geen petrichor en when i dream te bespeuren?
Toch wat dezelfde smaak dus!
Petrichor zag ik net passeren op de preview, die stond er nog niet tussen toen ik mijn lijst maakte maar zal zeker toegevoegd worden. Niet met te veel sterren, want het is toch area control. Ben er erg benieuwd naar. When I dream staat er onterecht niet op want ik ben geïnteresseerd, ga ik dus ook nog toevoegen. Al zal ik deze welicht niet bekijken op essen maar eerder tijdens Spel als ie daar aanwezig is.
Edit: ik verwarde dreamscape met when I dream, When I dream zal ik eens nader moeten bekijken want dat zegt me niets.
op zich idd wat dezelfde smaak... je lijstje nog eens bekeken en eigenlijk waren het er 27; maar enkele reeds van mijn wishlist geworpen omdat ik andere wat interessanter vond, of omdat ik ze later wel in het NL zal kunnen bestellen...
when i dream; geen idee eigenlijk de doos en de uitleg triggert me, maar de vrees is dat het een teleurstelling zal zijn...
Het blijft een mooie puzzel van welke spellen er nu daadwerkelijk te kopen en te spelen
Er komt ook zo ontzettend veel uit, 800+ ondertussen, heerlijk.
el_crosso schreef:
Het blijft een mooie puzzel van welke spellen er nu daadwerkelijk te kopen en te spelen
Er komt ook zo ontzettend veel uit, 800+ ondertussen, heerlijk.
Klopt! De voorbereidingen zijn minstens de helft van het plezier!
Mooi relaas, ik zou het tof vinden mochten mijn ouders ook wat meer open staan voor bordspellen ...
Het is inderdaad erg leuk dat ze er voor open staan, ik probeer het wel niet op te dringen. Elke week neem ik wat spellen mee en als ze gespeeld worden: prima, is dat niet zo: ook prima.
Ilse, ik lees altijd met veel plezier je spellenavonturen. Jouw smaak kan wel bij die van mij aansluiten. breng je Montana eens mee naar de club? Ik heb erover aan het twijfelen geweest om hem mee te brengen maar mijn budget was al opgegaan aan andere spellen, en ik bedacht me dat ik deze achteraf wel makkelijk zou kunnen vinden.
kimm schreef:
Ilse, ik lees altijd met veel plezier je spellenavonturen. Jouw smaak kan wel bij die van mij aansluiten. breng je Montana eens mee naar de club? Ik heb erover aan het twijfelen geweest om hem mee te brengen maar mijn budget was al opgegaan aan andere spellen, en ik bedacht me dat ik deze achteraf wel makkelijk zou kunnen vinden.
Santa Maria is toch wel het spel dat totaal aan mijn aandacht ontsnapt is op Spiel. Vermoedelijk was de box art niet van die aard dat het mij meteen aansprak. Moet het spel toch maar eens verder bekijken.