Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Bridget schreef:
En die zondag is ook rustiger. Donderdag en Vrijdag gemiddeld druk, zaterdag het drukst. Maar hangt er ook vanaf welke hal. 6,7 en 8 achterin zijn altijd rustiger als 1, 2 en 3.
Dit jaar is er een derde ingang in de Galeria, waardoor deze verwachting niet opgaat. De desbetreffende bezoekersstroom kan immers meteen hal 6 en 7 binnenstappen. Voorheen moesten ze eerst de wandeling door 1/2 of 3 doen.
Tamara_Bakker schreef:
Met dank voor de noeste arbeid van Han Heidema, hierbij de lijst die we van de NL standhouders hebben in de voorbereiding voor het Spel! verslag van Essen:
vrieskist schreef:
Vorig jaar deden we eerst een rondje voor het afhalen van de pre-orders, die hebben we toen naar de auto gebracht. Even wat frisse lucht, een broodje en dan weer met lege handen naar binnen
Een solide advies welke ik ook heb toegepast vorige jaar, werkt prima, maar dan wel met de auto in de buurt natuurlijk. (Nog beter het hotel als je er meer dan een dag bent)
Inderdaad een goed idee om je spellen tussenin naar de auto op de parking te brengen maar ik zou eerst de spellen opzoeken die je net niet gepreordered hebt omdat je daar niet zeker van bent of die in de loop van de dag niet uitverkocht zijn. Daarna zou ik pas beginnen aan het ophalen van de preorders.
vrieskist schreef:
Vorig jaar deden we eerst een rondje voor het afhalen van de pre-orders, die hebben we toen naar de auto gebracht. Even wat frisse lucht, een broodje en dan weer met lege handen naar binnen
Een solide advies welke ik ook heb toegepast vorige jaar, werkt prima, maar dan wel met de auto in de buurt natuurlijk. (Nog beter het hotel als je er meer dan een dag bent)
Inderdaad een goed idee om je spellen tussenin naar de auto op de parking te brengen maar ik zou eerst de spellen opzoeken die je net niet gepreordered hebt omdat je daar niet zeker van bent of die in de loop van de dag niet uitverkocht zijn. Daarna zou ik pas beginnen aan het ophalen van de preorders.
hangt er wel vanaf op welke dag je bent. Pre-orders zijn vaak niet tot zondag op te halen is mijn ervaring