Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Is er iemand op Spiel, die iets gaat kopen bij Pegasus en er de Istanbul promo erbij zou willen nemen/vragen voor mij? Ik had er naar gevraagd, maar ze wilde het alleen meegeven bij aankoop van een spel en er was niets wat ik nog nodig had van hen.
Ik had er zelfs vorige week per mail naar gevraagd of de promo te koop zou zijn op Spiel en dezelfde persoon die toen bevestigend had gereageerd zei nu doodleuk nee. Tenzij ik een spel kocht.
Dus mocht iemand de promo bij een aankoop erbij willen nemen....het zou echt enorm gewaardeerd worden. Uiteraard betaal ik onkosten voor verzenden en de moeite.
Laatst gewijzigd door BaSL op do 26 okt 2017, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Berichten samengevoegd
LarsVanSchagen schreef:
Welke promo gaat het om? Zal er aan denken als we iets van Pegasus gaan kopen, al staat dat nog niet op de planning.
Ze hebben er geloof ik maar eentje op het moment, maar het is de Caravan Leader . Een klein zwart kamelen meeple, met een kaartje met de officiële spelregels ervoor. In een ziplock. De meeple is los te koop via BGG, maar het ging me vooral om het officiële regelkaartje...