Santa Maria was 45, je krijgt 5 euro korting als je een tweede spel koopt. Halverwege de dag was santa maria wel uitverkocht, geen idee of ze nog meer kopien krijgen de komendd dagen. Ik laat je weten wat mijn eerste impressied zijn.Joel22 schreef:Wauw wat een mooie buit!! Hoe duur was Santa Maria? Dicedrafing helemaal mijn ding! Ik vrees dat ik toch nog naar Spiel moet alleen voor dat spelMr Jummy schreef: Dit is mijn vangst. Ik heb alles wat in nederland wordt uitgegeven zo veel mogelijk vermeden. Was een leuke dag spiel. Hoogtepunt was om met Vital Lacerda even van gedachten te wisselen over een aantal van zijn spellen. De koriaanse en japanse spellenmakers zijn ook erg tof, heel gave en obscure spellen. Drukte viel mee, parkeren ook op P9 (we waren er rond 9.15 en konden daar nog net parkeren). Nu deze spellen maar eens op tafel zien te krijgen!. Ben benieuwd hoe deze je bevalt.
Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2017
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mr Jummy
- Party Animal
Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2017
Recent gespeeld:

Labels:
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
The colonists exp voor coop spel.mazinho schreef:Wat is het stansbord rechts onderaan (onder Berenpark)?finalstruggle schreef: Mijn bescheiden buit van dit jaar:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Joel22
- Stamhoofd
Top ben benieuwd! Ag dan wacht ik tot hij hier in de speciaalzaken verschijnt!Mr Jummy schreef:Santa Maria was 45, je krijgt 5 euro korting als je een tweede spel koopt. Halverwege de dag was santa maria wel uitverkocht, geen idee of ze nog meer kopien krijgen de komendd dagen. Ik laat je weten wat mijn eerste impressied zijn.Joel22 schreef:Wauw wat een mooie buit!! Hoe duur was Santa Maria? Dicedrafing helemaal mijn ding! Ik vrees dat ik toch nog naar Spiel moet alleen voor dat spelMr Jummy schreef: Dit is mijn vangst. Ik heb alles wat in nederland wordt uitgegeven zo veel mogelijk vermeden. Was een leuke dag spiel. Hoogtepunt was om met Vital Lacerda even van gedachten te wisselen over een aantal van zijn spellen. De koriaanse en japanse spellenmakers zijn ook erg tof, heel gave en obscure spellen. Drukte viel mee, parkeren ook op P9 (we waren er rond 9.15 en konden daar nog net parkeren). Nu deze spellen maar eens op tafel zien te krijgen!. Ben benieuwd hoe deze je bevalt.
-
MeepleMaker
- Garnaal
Deze ga ik vandaag eens van naderbij bekijken - morgen is het mijn beurt om naar Essen te gaankolibri-75 schreef:Dag 1 zit erop. Nog 1 dag te gaan! Mijn grootste verrassing tot nu toe is Dragon Castle van Horrible Games. Ik moest van mezelf kiezen tussen deze en Azul (want allebei stenenleggers). Ik vond Dragon Castle veel beter! (Terwijl ik dacht dat ik Azul beter zou vinden, die heeft ook veel meer buzz) Dus... dikke tip!
Oja... kreeg er ook nog een husselzak met geborduurd logo, een speelmat en promo bij. Heb hem ook laten signeren want de ontwerper staat er zelf ook. Alles voor 40 euro
![]()
-
Joel22
- Stamhoofd
Ow als iemand foto’s heeft van de inhoud van de uitbreiding van Marco Polo houd ik mij aanbevolen
.
-
montagne14
- Jakkiebak!
-
Xildur
- Munchkin
Ik durf pas te posten als iemand de mega buit van vier dagen heeft gepost, dan lijkt het alsof ik op 1 dag niet zoveel heb gehaald...
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Flauw hoor!!Xildur schreef: Ik durf pas te posten als iemand de mega buit van vier dagen heeft gepost, dan lijkt het alsof ik op 1 dag niet zoveel heb gehaald...
-
montagne14
- Jakkiebak!
Voor de geïnteresseerden, ik zag vandaag dat er zaterdag ochtend om 10 uur een levering van Santa Maria binnen gaat komen.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
...zal ik een een-dagbuit posten zodat je je comfortabeler voelt?Xildur schreef: Ik durf pas te posten als iemand de mega buit van vier dagen heeft gepost, dan lijkt het alsof ik op 1 dag niet zoveel heb gehaald...
-
Renehindriks
- Grote Dienaar
-
kolibri-75
- Grote Dienaar
Waar heb jij Sagrada gevonden? Ik dacht dat die niet op tijd klaar zou zijn voor Spiel... 
-
kolibri-75
- Grote Dienaar
Mijn vangst van de dag. Ik wilde eigenlijk nog 2 spellen (the fox in the forest & Ex Libris) van Renagade hebben maar dat is niet gelukt. Wat een gekkenhuis was het daar. Hun levering was niet op tijd dus op de eerste dag van Spiel hadden ze geen voorraad. (Een ramp natuurlijk voor op zo'n beurs!)Vandaag werd dan eindelijk een levering binnengebracht. Snel hebben ze de hele stand verbouwd om zsm te kunnen verkopen. Er stond een dikke vette rij. Het grootste deel werd gelijk achtergehouden voor pre-orders. En na 40 minuten waren ze weer zo goed als uitverkocht, op een enkele wat minder populaire titel na.
En verder... Roarrr was een koopje voor 7 euro, geinig voor de kinderen.
Dig is een gokje. On fire!!! Ook. Ik ben benieuwd.
En verder... Roarrr was een koopje voor 7 euro, geinig voor de kinderen.
Dig is een gokje. On fire!!! Ook. Ik ben benieuwd.
-
kolibri-75
- Grote Dienaar
We beloven dat we er niks vervelends van zullen zeggenXildur schreef: Ik durf pas te posten als iemand de mega buit van vier dagen heeft gepost, dan lijkt het alsof ik op 1 dag niet zoveel heb gehaald...
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
Bij de BGG shop waren deze Sagrada promo's te koop:kolibri-75 schreef: Waar heb jij Sagrada gevonden? Ik dacht dat die niet op tijd klaar zou zijn voor Spiel...![]()
https://boardgamegeek.com/boardgame/236 ... ttern-card