D-Day Dice second edition

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Maarten&Gaatske
Stamhoofd

D-Day Dice second edition

Bericht door Maarten&Gaatske »

Ooit was volgens mij D-Day dice de eerste editie een monsterhit op Kickstarter. Het was een succes zou je kunnen zeggen, en op de doos was een aankondiging voor D-Day Dice Pacific.

Het bedrijfje ging toch volgens mij toch al snel over de kop, waarna er helaas geen Pacific ging komen.

Heb altijd 'de hoop' gehouden dat het door een ander opgepikt zou worden, en na jaren is dat eindelijk ook gebeurt.

11-11 ging de tweede editie live op KS. Druk op Spsp, ben ik maandag online gegaan om te kijken voor de prijs. Voor de gevraagde prijs krijg je als backer best 'n goede deal.

Totdat......totdat ik de porto kosten zag. WTF?! $50....kun je het spel nog toch nog tegen/rond de $100 thuis krijgen.

Ik back regelmatig, maar toch is dit psychologisch een enorme drempel, door de kosten zo te splitten. Andere zullen de prijs van de pledgelevel hoger maken, en de porto kosten lager, waardoor het er weer anders uitziet.

Hoe denken jullie, die dit lezen over deze manier van aanpak op KS?
Ik haat spellen.

Labels:
El Capitan
Regenmaker
Persoonlijke Ondertitel: speelt altijd met geel!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: D-Day Dice second edition

Bericht door El Capitan »

Misschien ook handig om de link naar de KS toe te voegen?
Afbeelding
Kijk hier wat ik allemaal te koop heb staan!
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Maarten&Gaatske schreef: 11-11 ging de tweede editie live op KS. Druk op Spsp, ben ik maandag online gegaan om te kijken voor de prijs. Voor de gevraagde prijs krijg je als backer best 'n goede deal.
Volgens de uitgever gaat de Kickstarter pas vandaag van start (drie dagen vertraging i.v.m. goedkeuring van KS).
The D-Day Dice Kickstarter will now go live at 17:00 GMT, 14 Nov 2017…today!
Maarten&Gaatske
Stamhoofd

Bericht door Maarten&Gaatske »

Ok, dank je Erwin, die info had ik niet.

Wellicht kan iemand anders even een linkje maken. Ben er niet zo in thuis, maar wel zo logisch natuurlijk dat een link überhaupt wenselijk is....
Ik haat spellen.
JensVerwaest
Party Animal

Bericht door JensVerwaest »

Dit is de voorlopige link (nog niet live):
https://www.kickstarter.com/projects/wo ... n=a6b20d31

De shipping valt op zich toch mee? De kost van het spel zelf, is iets anders... Maarja, op kickstarter vragen ze meestal goed door.

Ik hou het wel bij mijn eerste editie :)
Afbeelding
Geerius
Party Animal

Bericht door Geerius »

Voor zover ik het begrijp valt de shipping voor de EU best mee.
*Shipping Information:

Based on past experience (of us and others), we will be charging shipping after the Kickstarter concludes based on the actual costs incurred to ship. We will collect this via our pledge manager after the campaign ends. This is so we can be fair to all our backers (shipping is rarely "one size fits all"). We will ship your rewards at our cost to our international hubs. Depending on where you are, we will either ship to you from our hub in the USA (NA and some ROW backers), or the UK, Spain or France (EU & ROW backers). As a rough estimate, the game will cost about £5-10 to ship within Europe and $10-15 to NA and approx £20 elsewhere (for a 1.5kg parcel), but this may increase or decrease depending on the quantity of stretch goals we unlock and your choices. Please note that while we do our best to get you your rewards in a timely manner and at the best delivery cost we can, you may not necessarily receive your rewards before the product makes it into distribution in your own country or before it's made available in conventions and special promotion opportunities. We hope that the special price and free add-ons and exclusive items you will get during the Kickstarter will make up for any such possible lag. However, if this is something that is not acceptable to you, please do not back this project, and instead wait for the retail release. Thank you for your understanding.
Afbeelding
Afbeelding
Roghain
Veenboer

Bericht door Roghain »

Ja, dat is een goede deal. Kan niet ontdekken waar de paniek over $50 vandaan komt?
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Pfff... D-Day Dice is top, maar een nieuwe editie is jammerlijk (en minder mooi... het lijkt alsof spellen met de jaren lelijker worden). Nu moet ik eens uitzoeken of ik beide kan combineren of dat dat weer een omtover-setje gaat kosten. Pacific / Warstories / Way to Hell / ... Extra kaarten zou mooi zijn!
Afbeelding
Antoi
Hazelnoot Ridder

Bericht door Antoi »

Ik heb de eerste kickstarter gemist en heb de eerste editie nooit op de kop weten te tikken.
Deze ziet er wel mooi uit al moet ik zeggen dat 35 pond wel behoorlijk wat geld is voor een yathzee versie in tweede wereldoorlog stijl :silent:
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Antoi schreef: Ik heb de eerste kickstarter gemist en heb de eerste editie nooit op de kop weten te tikken.
Deze ziet er wel mooi uit al moet ik zeggen dat 35 pond wel behoorlijk wat geld is voor een yathzee versie in tweede wereldoorlog stijl :silent:
Da's waar ook, jij bent meer van de memory versie in tweede wereldoorlog stijl. :lol:
Antoi
Hazelnoot Ridder

Bericht door Antoi »

Erwin schreef:
Antoi schreef: Ik heb de eerste kickstarter gemist en heb de eerste editie nooit op de kop weten te tikken.
Da's waar ook, jij bent meer van de memory versie in tweede wereldoorlog stijl. :lol:
:lol: :lol: touché
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade