Beste spellenspelers uit de (wijde) omgeving van Zwolle,
Omdat het spellenspektakel tegenwoordig in Zwolle plaatsvindt komen wellicht relatief veel van de actieve forumleden ook uit deze buurt, vandaar de volgende oproep:
Ik ben al een tijdje op zoek naar enkele spelers in de omgeving van - zeg maar - Steenwijk/Meppel/Zwolle, om regelmatig bij elkaar thuis af te spreken voor het spelen van "het betere bordspel".
Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar de wat meer strategische spellen, zoals Puerto Rico, Caylus, Funkenschlag, Vorsten van Florence, la Città, Catan Steden en Ridders, etc., maar voor een wat luchtiger tussendoortje ben ik ook altijd in.
Dus ben je geinteresseerd, laat dan hier een reactie achter, of stuur een persoonlijk bericht.
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Erik Ruigrok
Spelers gezocht omgeving Steenwijk Meppel Zwolle
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
ErikR
- Grote Dienaar
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spelers gezocht omgeving Steenwijk Meppel Zwolle
Hey Erik,
Woon zelf sinds een tijdje in Steenwijk. Zit al een tijd met het idee te spelen om een keer een spellen avond te organiseren oid. ergens in Steenwijk. Plannen zijn er verder nog niet echt maar het idee is er.. Laat eens wat van je horen, zien we dan wel verder.
groeten jorrit
Woon zelf sinds een tijdje in Steenwijk. Zit al een tijd met het idee te spelen om een keer een spellen avond te organiseren oid. ergens in Steenwijk. Plannen zijn er verder nog niet echt maar het idee is er.. Laat eens wat van je horen, zien we dan wel verder.
groeten jorrit
-
ErikR
- Grote Dienaar
Hoi Jorrit,
Leuk dat ik na bijna 2 jaar toch nog een reactie krijg op mijn oproep hier!
In Zwolle is sinds anderhalf jaar een spellenvereniging opgericht genaamd "Blauw!" (www.spellenvereniging.nl)
Ik heb daardoor inmiddels een aardige spelersgroep bij elkaar, de meesten komen uit Zwolle, maar ook uit Meppel. Blauw speelt elke 2 weken op de dinsdag. Als Zwolle te ver is voor je kunnen we natuurlijk ook in Meppel of Steenwijk afspreken.
Leuk dat ik na bijna 2 jaar toch nog een reactie krijg op mijn oproep hier!
In Zwolle is sinds anderhalf jaar een spellenvereniging opgericht genaamd "Blauw!" (www.spellenvereniging.nl)
Ik heb daardoor inmiddels een aardige spelersgroep bij elkaar, de meesten komen uit Zwolle, maar ook uit Meppel. Blauw speelt elke 2 weken op de dinsdag. Als Zwolle te ver is voor je kunnen we natuurlijk ook in Meppel of Steenwijk afspreken.
Beter 1 kaartspel in de hand, dan 10 in de kast...
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ja heb ik via puzzel en spel ook van gehoord.
Wil nog een keer gaan kijken. Hier in Steenwijk lijkt mij ook prima,
ben behoorlijk druk nu maar je hoort van me als ik tijd heb!
Wil nog een keer gaan kijken. Hier in Steenwijk lijkt mij ook prima,
ben behoorlijk druk nu maar je hoort van me als ik tijd heb!