Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Bridget schreef:
Het 2 persoonsspel Babel zou behoorlijk gemeen zijn en menig huwelijk op de proef stellen, misschien ook vriendin verhoudingen?
Ik vind dit een erg goed 2 spelerspel, maar inderdaad wel héél gemeen.
Op BGG staat een handige player aid (die ik zelf gemaakt heb) om de verschillende acties te onthouden. Erg interactief spel!
Of houdt ze meer van positieve interactie?
Mr Jack is ook zo'n interactieve topper, hoewel ik persoonlijk het asymmetrische aspect wat minder vond. Carcassonne: De Burcht vind ik een erg goede 2-spelerimplementatie van het basisspel dat door het inperken van het speelgebied ook de nodige interactie voorziet.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Leuk al die tips! Inmiddels weet ik dat ze het ook fijn vindt als je met een gezamenlijk bord/tablaeu speelt. Ieder in zijn eigen kaarten/bord gedoken spreekt haar minder aan. Ontwikkelen en de spanning van een dobbelsteenworp vindt ze ook erg leuk. Pandemie was een voltreffer. Hanabi en Codenames duet zijn de volgende coöps op de plank en ik vermoed dat die ook wel in de smaak gaan vallen. Het leuke is dat ik dit soort spellen voorheen links liet liggen maar nu ook enthousiast begin te raken over dergelijke spellen.
Verder heb ik Targi en het Stenen Tijdperk kunnen vinden. In plaats van Lost Citites heb ik Trambahn geprobeerd maar dat was niet echt een succes bij haar. Verder wil ik zeker Mr. Jack gaan proberen en toch maar eens Babel als we wat verder zijn (en de speelrelatie wat bestendigd is )
Alle andere tips hou ik zeker in gedachten voor het vervolg, bedankt daarvoor!