Hoii,
Wij zijn een groep studenten (20 tot 23 jaar) in Utrecht die heel graag D&D willen spelen met elkaar, alleen niemand kent de regels nog echt goed. Hierom zijn we op zoek naar een Dungeon Master die de regels aardig goed kent (goed genoeg in ieder geval) en ons kan helpen een nieuwe game te starten! Het lijkt ons heel gezellig om een nieuw iemand te leren kennen voor onze groep. We zijn met z'n zessen, drie jongens en drie meisjes, waarvan er drie helemaal nieuw zijn en de andere al een paar andere sessies hebben gespeeld.
We zijn meer gefocust op het roleplaying aspect dan op powerplay, dus het verhaal is belangrijk.
Heeft iemand interesse om voor ons de dm te zijn? Het liefst in Utrecht of Hilversum.
Nieuwe D&D groep op zoek naar DM in Utrecht!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
ongeduldig
- PIONier
-
Stellaris
- Meeple
Re: Nieuwe D&D groep op zoek naar DM in Utrecht!
Hoi!
Ik ben ook student in Utrecht, en ook redelijk nieuw met D&D.
Ik kan echter wel best DM-en, of dat zeggen iig de leden van de groep waarvoor ik nu DM ben.
Niks super hoogstaands, maar een leuke campagne met ongeveer 70-30% ratio in RP-combat.
Als jullie nog steeds een DM nodig hebben en ik jullie OK lijk: let me know.
Ik speel het liefst bij iemand met een grote tafel (ik heb er zelf niet echt een) en op weekdagen/avonden, maar ik kan ook in weekenden.
Verdere info: studente diergeneeskunde, 24 jaar oud (25 in februari)
Ik ben ook student in Utrecht, en ook redelijk nieuw met D&D.
Ik kan echter wel best DM-en, of dat zeggen iig de leden van de groep waarvoor ik nu DM ben.
Niks super hoogstaands, maar een leuke campagne met ongeveer 70-30% ratio in RP-combat.
Als jullie nog steeds een DM nodig hebben en ik jullie OK lijk: let me know.
Ik speel het liefst bij iemand met een grote tafel (ik heb er zelf niet echt een) en op weekdagen/avonden, maar ik kan ook in weekenden.
Verdere info: studente diergeneeskunde, 24 jaar oud (25 in februari)
-
ongeduldig
- PIONier
@Stellaris
Klinkt leuk! We willen ook beginnen met een kleine campagne. Roleplaying is wel belangrijk voor ons.
Zelf speel ik ook het liefste op weekdagen, studenten-ov dus dan kan ik gratis reizen haha. Grote tafel valt denk ik wel te regelen. Wat is je naam?
En hoe nieuw ben je met D&D? Speel je al langer dan je dm't?
Klinkt leuk! We willen ook beginnen met een kleine campagne. Roleplaying is wel belangrijk voor ons.
Zelf speel ik ook het liefste op weekdagen, studenten-ov dus dan kan ik gratis reizen haha. Grote tafel valt denk ik wel te regelen. Wat is je naam?
En hoe nieuw ben je met D&D? Speel je al langer dan je dm't?
-
Stellaris
- Meeple
Mijn naam is Gonneke. Ik speel voor ongeveer een jaar, DM voor ongeveer 3 en een halve maand, heb andere RPs gespeeld met minder vaste regels voor jaren daarvoor nog. Dus is speel al langer dan ik DM, ja, maar niet heel veel langer. Ik ben gaan DMen omdat er zeer weinig groepen spelers nodig hadden en meer een DM, dus nu DM ik voor een groepje newbies waardoor we allemaal heel veel leren.
Ik ken de basisregels uit mijn hoofd, maar ik kan niet hele race/class specs quoten, helaas.
Ik ken de basisregels uit mijn hoofd, maar ik kan niet hele race/class specs quoten, helaas.
-
ongeduldig
- PIONier
Heyy
Dan heb je in ieder geval al meer ervaring dan wij hebben! Wil je een keertje afspreken? Gewoon om ons te ontmoeten? Wat is je nummer? (stuur dat maar in een privebericht anders). Of facebook ofzoiets, dan kunnen we het er daar nog even over hebben!
groetjes,
Ellis
Dan heb je in ieder geval al meer ervaring dan wij hebben! Wil je een keertje afspreken? Gewoon om ons te ontmoeten? Wat is je nummer? (stuur dat maar in een privebericht anders). Of facebook ofzoiets, dan kunnen we het er daar nog even over hebben!
groetjes,
Ellis