(shameless self promotion ahead)
Na 18 jaar van freelance werk in de gaming industrie, en vele verzoeken hiertoe, heb ik recentelijk de sprong in het diepe genomen en ben ik mijn eigen bedrijf begonnen.
Ocalis entertainment biedt roleplaying activiteiten aan voor alle leeftijden. Met jaren ervaring
(en scholing) als jongerenwerker, maatschappelijk werker, docent, toernooi organisator, verhalenverteller en spelleninstructeur/demonstrateur bied ik mijn diensten aan als professioneel Dungeon Master en Storyteller. Alle typen deelnemers zijn welkom, van beginnend tot ervaren speler. De activiteiten zijn, zeker voor de jongere deelnemers, educatief en agogisch onderbouwd.
Ben je woonachtig in de regio Apeldoorn/Deventer/Zutphen/Arnhem e.o en wil je wel eens Herokids/kids d&d, Dungeons and Dragons, Vampire:the masquerade, Call of Chtulhu of een andere roleplay game uitproberen of wil je meedoen aan een van de kidslarps(vrijwilligers ook altijd welkom uiteraard), kijk dan gauw op www.ocalis.nl
Ik organiseer ook toernooien voor diverse spellen als Magic: the gathering voor wie interesse heeft.
Ik hoop jullie snel te mogen verwelkomen op een van mijn activiteiten
Roleplay activiteiten Apeldoorn/Deventer/Zutphen/Arnhem e.o
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
xarin
- Meeple
- Persoonlijke Ondertitel: Listen to Madness