Western Legends

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bruno
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Just my luck
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Western Legends

Bericht door Bruno »

Dit spel ziet er wel interessant uit eigenlijk. Mede omdat er ideeën in zitten die ik bij een eigen spelontwerp aan het overwegen was. Ik zou dan ook voor de Legendary pledge gaan.

Gezien de buzz lijkt me dit een spel waar je makkelijk weer vanaf kan, mocht het niets voor jou zijn.

Labels:
StayChilled
Locomotief

Bericht door StayChilled »

Ik wil ook wel meedoen, ofwel voor de legendary pledge of als zeker is dat dit later kan worden toegevoegd in de pledge manager.
Maar ook benieuwd of iemand het wil organiseren. Voor mezelf zit er binnenkort een verhuizing aan te komen dus niet heel handig.
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Aangezien er op FB ook een Sheriff-groepspledge gaande was, wilde ik daar liever bij aansluiten aangezien die al 8 man had en dan moest ik zelf niets regelen.
Als daar geen plaats meer is, wil ik er zelf wel eentje organiseren, maar dan enkel voor de sheriff pledge, tenzij de 20% korting ook telt bij één case sheriff en één case legendary. Dat zou ik moeten navragen.
Op dit moment lijkt het dat we goed op weg zijn om 8 man bijeen te krijgen voor de sheriff pledge dus ik wacht nog even af. Weet nu ook niet goed wat te doen met dit luxe probleem :think:
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
StanTem
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge

Bericht door StanTem »

The Iced One schreef: Aangezien er op FB ook een Sheriff-groepspledge gaande was, wilde ik daar liever bij aansluiten aangezien die al 8 man had en dan moest ik zelf niets regelen.
Als daar geen plaats meer is, wil ik er zelf wel eentje organiseren, maar dan enkel voor de sheriff pledge, tenzij de 20% korting ook telt bij één case sheriff en één case legendary. Dat zou ik moeten navragen.
Op dit moment lijkt het dat we goed op weg zijn om 8 man bijeen te krijgen voor de sheriff pledge dus ik wacht nog even af. Weet nu ook niet goed wat te doen met dit luxe probleem :think:
Heb ook gereageerd op FB, maar daar lijkt het toch geen 20% korting te zijn.
Daar heeft Peter het over $56.75 bij aankoop van 8. Jij hebt het over 40.50 euro, wat nog eens 5 euro goedkoper is.
De prijs is $56,75 vanaf 8 stuks prijs is eur weet ik pas bij mijn VISA afrekening, maar zal wel iets meer bedragen dan 40,5 eur
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer

Bericht door Mac-S »

Misschien is de hogere prijs incl. verzending?
bijvoorbaatdank
Rooster Booster

Bericht door bijvoorbaatdank »

Ik heb ook interesse in de Legendary groepspledge als we met 8 zijn.
Laatst gewijzigd door bijvoorbaatdank op do 25 jan 2018, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvdbeld
Grote Dienaar

Bericht door Mvdbeld »

JelmerB schreef: Misschien is dat laatste wel een goede optie...
Er is al aangegeven dat in de pledgemanager je nog kan upgraden, dus naar ik aanneem ook add-ons toevoegen.
Ik inventariseer de volgende interesse:

Sheriff Pledge
The Iced One
Noviomagum

Legendary Pledge
elmaestro (2x)
JelmerB
Mac-S
El Crosso

Misschien interesse?
StayChilled
MikeBzonderpuntje

Als minimaal 1 van de twee "misschiens" een ja wordt is het misschien wel interessant om voor de korting van 8x Sheriff te gaan, en dan voor de Legendary-geinteresseerden de uitbreiding in de pledge manager toe te voegen?

Vraag is overigens nog wel wie dit zou willen coordineren. Mij gaat het helaas even niet lukken.
Ik wil de "legendary" group pledge wel organiseren, als je ook mee wilt doen en nog niet in lijstje staat, laat het even weten! Heb een mailtje gestuurd naar Kolossal Games. Prijs volgt dus nog!

Legendary Pledge
Mvdbeld
elmaestro (2x)
JelmerB
Mac-S
El Crosso
StayChilled

Misschien interesse?
MikeBzonderpuntje
bijvoorbaatdank

Even wat meer informatie kom uit de regio Haarlem/Heemstede, daar ophalen of verzenden met DPD/PostNL is mogelijk (vanaf €4,- met DPD naar pakketpunt).

lijst ge-update zou betekenen dat er momenteel 7 man/vrouw zijn en nog 1 spot over.
Laatst gewijzigd door Mvdbeld op do 25 jan 2018, 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
StayChilled
Locomotief

Ik doe ook wel mee met legendary.
Wel verzenden vanuit NL?
Mvdbeld
Grote Dienaar

Bericht door Mvdbeld »

StayChilled schreef: Ik doe ook wel mee met legendary.
Wel verzenden vanuit NL?
Yes NL, regio Haarlem/Heemstede voor ophalen of verzenden vanaf €4,- (DPD naar pakketpunt).
StayChilled
Locomotief

Mvdbeld schreef:
StayChilled schreef: Ik doe ook wel mee met legendary.
Wel verzenden vanuit NL?
Yes NL, regio Haarlem/Heemstede voor ophalen of verzenden vanaf €4,- (DPD naar pakketpunt).
Dan doe ik zeker mee wanneer er genoeg anderen zijn
Noviomagum
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator

Bericht door Noviomagum »

Ik kies eieren voor m'n geld, want ik zie de Sherrif pledge niet meer goedkomen en join in bij de Legendary pledge:

Quote:Ik wil de "legendary" group pledge wel organiseren, als je ook mee wilt doen en nog niet in lijstje staat, laat het even weten! Heb een mailtje gestuurd naar Kolossal Games. Prijs volgt dus nog!

Legendary Pledge
Mvdbeld
elmaestro (2x)
JelmerB
Mac-S
El Crosso
StayChilled
Noviomagum

En dat is 8 :thumbup:
Afbeelding
bijvoorbaatdank
Rooster Booster

Bericht door bijvoorbaatdank »

Jammer, net te laat.
Ik had ook graag mee willen doen met de groepspledge. Mocht iemand zich nog bedenken, dan hou ik me aanbevolen.
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Ik heb me definitief aangesloten bij de sheriff-pledge op FB.
Maar als Noviomagum niet voor de eieren gekozen had, had ik nog een moeilijke beslissing te nemen :wink:
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer

Bericht door Mac-S »

Mvdbeld schreef: Ik wil de "legendary" group pledge wel organiseren, als je ook mee wilt doen en nog niet in lijstje staat, laat het even weten! Heb een mailtje gestuurd naar Kolossal Games. Prijs volgt dus nog!
Bedankt voor het organiseren! Laat je ons tijdig weten of het gelukt is? Dan kan ik nl. met een gerust hart mijn individuele pledge cancellen.
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

Mac-S schreef:
Mvdbeld schreef: Ik wil de "legendary" group pledge wel organiseren, als je ook mee wilt doen en nog niet in lijstje staat, laat het even weten! Heb een mailtje gestuurd naar Kolossal Games. Prijs volgt dus nog!
Bedankt voor het organiseren! Laat je ons tijdig weten of het gelukt is? Dan kan ik nl. met een gerust hart mijn individuele pledge cancellen.
Inderdaad, stuur wel even een bevestiging dat het gelukt is, zodat ook ik mijn pledge kan annuleren. (misschien even per PB?)

Alvast dank voor het organiseren! :ster: :ster: :ster: