Hi! Ik ben een 18 jarige die nu al een tijdje met d&d bezig is. Ik heb een 5e edition campaign (Homebrew though) lopen met mijn vrienden maar volgende sessies duren soms maanden. (Ik begrijp mensen hebben het druk maar ik heb echt een d&d craving!)
Ik ben dus opzoek naar een andere groep die wekelijks te spelen (Of om de week maar in ieder geval dat er een patroon in zit)
Ik heb wel hulp nodig met een char maken en ben een beetje awkward met roleplayen haha.
Als iemand een extra speler nodig heeft en geen probleem heeft om te helpen met de setup let me know! Ik zou het ook leuk vinden om meer D&D vrienden te hebben!
Beginnende speler opzoek naar D&D Groep in Amsterdam/Haarlem
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Astafruity
- Uno
-
Odinsethi
- Uno
Re: Beginnende speler opzoek naar D&D Groep in Amsterdam/Haa
Hi,
Heb je een groep weten te vinden? Ik en een vriend van mij zijn zelf op zoek naar een 5th edition groep om mee te spelen.
Verder zouden wij je beide prima willen (en dan ook hopelijk kunnen) helpen met char maken en rp-ing
Heb je een groep weten te vinden? Ik en een vriend van mij zijn zelf op zoek naar een 5th edition groep om mee te spelen.
Verder zouden wij je beide prima willen (en dan ook hopelijk kunnen) helpen met char maken en rp-ing
-
freakyfreekie
- PIONier
Re: Beginnende speler opzoek naar D&D Groep in Amsterdam/Haa
Hé mensen.
Ik ben ook op zoek naar een beginnende groep. Ik heb lang geleden ooit 1 keertje gespeeld maar dat was 2nd edition.... (you do the math...)
Als we nu eens een DM vinden die samen met ons het avontuur aan wil gaan
Groeten
Freaky
Ik ben ook op zoek naar een beginnende groep. Ik heb lang geleden ooit 1 keertje gespeeld maar dat was 2nd edition.... (you do the math...)
Als we nu eens een DM vinden die samen met ons het avontuur aan wil gaan
Groeten
Freaky