Tiny Epic Zombies

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Jtrulli
Meeple
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Tiny Epic Zombies

Bericht door Jtrulli »

Steef schreef: Ja heb nu gereageerd ik doe graag mee (vanuit utrecht)
Prachtig, dan zijn we compleet. Ik doe de pledge en benader iedereen via pb over de verdere afhandeling.

1 ik - Hilversum
2 Sander1989 - Amsterdam
3 Jennifer (via Facebook) - Utrecht
4 Carina (via Facebook) - Meppel/Zwolle
5 Jeffrey (via bordspelgroep) - Hilversum
6 Saskia (via bordspelgroep) - Hilversum
7 PepperPoker - Leeuwarden
8 Rebecca - Groningen
9 Rolf (via bordspelgroep) - Hilversum
10 Steef - Utrecht

Labels:
Steef
PIONier

Bericht door Steef »

Super :)
sander1989
Locomotief
Persoonlijke Ondertitel: ILoveboardgames

Bericht door sander1989 »

Top!
MikeBzonderpuntje
Caballero

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Inmiddels is de pledgemanager live. Die is bij Gamelyn nooit zo interessant helaas. Ik wilde zelf nog wel de door mij gemiste Tiny Epic Defenders + uitbreiding bij, maar Gamelyn maakt er dan doodleuk een nieuwe zending aan en worden weer de (verdomd hoge) verzendingskosten in rekening gebracht. Ik snap sowieso niet waarom het $75,- moet kosten om 10 kleine doosjes naar Europa te sturen.

Wellicht zou een Playmat interessant zijn. Die zijn wel aan de prijs $30,- En ook daar komen $10,- extra shipping bij. (waarom dat is terwijl je al een doos verstuurd is mij onduidelijk...)

En voor wie veel met kleine kinderen speelt kun je een extra set Meeples + spul krijgen voor $18,- + $4,- shipping. Daar krijg je zowat een compleet extra spel voor...

Het is trouwens voordeliger om de playmats bijv. op Essen te kopen, want daar hebben ze die ook standaard, en betaal je geen verzendkosten.

Afijn, ik heb mijn pledgemakkers gemaild, ik ga er nu vanuit dat niemand gebruik wil maken van extra's. Zowel kun je dat tot maandag laten weten, want dan maak ik de bestelling definitief.
StanTem
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge

Bericht door StanTem »

MikeBzonderpuntje schreef: Inmiddels is de pledgemanager live. Die is bij Gamelyn nooit zo interessant helaas. Ik wilde zelf nog wel de door mij gemiste Tiny Epic Defenders + uitbreiding bij, maar Gamelyn maakt er dan doodleuk een nieuwe zending aan en worden weer de (verdomd hoge) verzendingskosten in rekening gebracht. Ik snap sowieso niet waarom het $75,- moet kosten om 10 kleine doosjes naar Europa te sturen.

Wellicht zou een Playmat interessant zijn. Die zijn wel aan de prijs $30,- En ook daar komen $10,- extra shipping bij. (waarom dat is terwijl je al een doos verstuurd is mij onduidelijk...)

En voor wie veel met kleine kinderen speelt kun je een extra set Meeples + spul krijgen voor $18,- + $4,- shipping. Daar krijg je zowat een compleet extra spel voor...

Het is trouwens voordeliger om de playmats bijv. op Essen te kopen, want daar hebben ze die ook standaard, en betaal je geen verzendkosten.

Afijn, ik heb mijn pledgemakkers gemaild, ik ga er nu vanuit dat niemand gebruik wil maken van extra's. Zowel kun je dat tot maandag laten weten, want dan maak ik de bestelling definitief.
Is inderdaad belachelijk. Wou er Tiny Epic Quest en Tiny Epic Western bij maar voor die prijs mogen ze het steken waar de zon niet schijnt. 2 keer extra verzending rekenen, goed zot :')
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding
Jtrulli
Meeple

Bericht door Jtrulli »

StanTem schreef:
MikeBzonderpuntje schreef: Inmiddels is de pledgemanager live. Die is bij Gamelyn nooit zo interessant helaas. Ik wilde zelf nog wel de door mij gemiste Tiny Epic Defenders + uitbreiding bij, maar Gamelyn maakt er dan doodleuk een nieuwe zending aan en worden weer de (verdomd hoge) verzendingskosten in rekening gebracht. Ik snap sowieso niet waarom het $75,- moet kosten om 10 kleine doosjes naar Europa te sturen.

Is inderdaad belachelijk. Wou er Tiny Epic Quest en Tiny Epic Western bij maar voor die prijs mogen ze het steken waar de zon niet schijnt. 2 keer extra verzending rekenen, goed zot :')
Ja, helemaal mee eens, ik schrok ook van al die extra verzendkosten... Het enige lichtpuntje is dat ze wel de deur openhouden voor groepsaankopen, dus als er meerderen in hetzelfde spel geïnteresseerd zijn kunnen we de mogelijkheden opvragen

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
fsu-expat
Sojaboon

Bericht door fsu-expat »

Ik dacht: "ik doe er die hoesjes bij voor $4"... maar er kwam dan bijna $5 extra verzend bij.... :O
Boukeloe
Locomotief

Bericht door Boukeloe »

Iemand die deze al mocht ontvangen?
Alvast bedankt
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Nieuwe campagne live vandaag!
Afbeelding
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Jtrulli
Meeple

Bericht door Jtrulli »

Boukeloe schreef: Iemand die deze al mocht ontvangen?
Alvast bedankt
Nog niet ontvangen, wel een track-and-trace code om mijn bestelling te volgen
Speedygerre
Sojaboon

Bericht door Speedygerre »

Alvast bedankt
Ontvangen regio Antwerpen
Al 2x mee bezig geweest, maar heb niet de indruk dat het echt mijn ding is. Was de eerste KS die ik backte toen ik nog redelijk nieuw was in bordspellen, en het zag er mij wel chique uit. Ik moet toegeven dat qua componenten het zeker top is, maar allemaal net iets te veel 'gefriemel' voor mij. Moest er dus interesse zijn..., PM plz :)
GaimGiek
Meeple

Bericht door GaimGiek »

Jtrulli schreef:
Alvast bedankt
Nog niet ontvangen, wel een track-and-trace code om mijn bestelling te volgen
Heb je al meer als ik, wacht nog steeds op shipping notification.
MikeBzonderpuntje
Caballero

Bericht door MikeBzonderpuntje »

GaimGiek schreef: Heb je al meer als ik, wacht nog steeds op shipping notification.
Same here. Ik hoopte het spel eigenlijk binnen te hebben voor een spellendag a.s. zondag, geen idee of dat lukt.
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo

Bericht door Stijnhoofd »

Onze group pledge is vorige week gearriveerd bij de backer.
Recent speelde ik...

Afbeelding
Jtrulli
Meeple

Bericht door Jtrulli »

Mijn groepspledge is afgelopen weekend aangekomen. Ik mocht wel 28 euro voor invoer- en douane kosten bijbetalen maar dat krijg ik als het goed is weer terug van Gamelyn.