Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een gezellige D&D groep in Utrecht die net als ik een balans zoekt tussen humor en het serieus nemen van het spel.
Ik ben zelf ruim 4 jaar DM van een doorlopende 5e (eerst 4e) campaign en heb een leuke groep, maar zou ook wel eens weer als speler willen spelen. Ik heb als speler vooral online aan meerdere groepen deelgenomen, met wisselend succes, maar het blijft toch altijd lastig om een stabiele groep te vinden waarbij het goed klikt tussen iedereen.
Ik ben 32 jaar en werk als docent, de leeftijd van de groepsleden maken mij niet zoveel uit (in mijn eigen groep varieert het tussen de 25 en 40). Ik ben denk ik wel een sociale speler en hou van een goede dosis humor, maar neem ook altijd het spel wel serieus. Ik vind het leuk om mij voor te bereiden of te verdiepen in mijn karakter en de wereld, maar vind het niet erg als tijdens het spel alles op z'n kop komt te staan.
Het lijkt me vooral leuk om deel te nemen aan een meer langdurige campaign, liefst 5th edition maar 3.5, 4 of Pathfinder is ook prima. Mijn voorkeur gaat uit naar om de week spelen. Ik vind het het leukst om offline te spelen, al is het geen probleem voor mij om af en toe over Skype te spelen.
Als je een plekje in je groep hebt en denkt dat ik een goede aanvulling ben, laat het mij weten!
Groeten,
Mark
D&D groep gezocht (Utrecht)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
nemokrad
- Uno
-
Stellaris
- Meeple
Re: D&D groep gezocht (Utrecht)
Ik heb je een PB gestuurd met daarin info over mijn groep.