Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Stijnhoofd schreef:
Ik opteer mijn pledge in de backerkit nog om te zetten naar All Weather om er voor $ 2 een sleeve bij te bestellen. Voor twee dollars hoef ik nu niet te kiezen
Overigens is de 100K net niet gehaald (minder dan $ 1000 tekort), maar zodra die in de backerkit wordt aangetikt zal alsnog versnelde verzending unlocked worden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is er weet wanneer die backerkit opgestart wordt?
Ik geloof dat ze dat al over een week online wilden hebben.
Stijnhoofd schreef:
Ik opteer mijn pledge in de backerkit nog om te zetten naar All Weather om er voor $ 2 een sleeve bij te bestellen. Voor twee dollars hoef ik nu niet te kiezen
Overigens is de 100K net niet gehaald (minder dan $ 1000 tekort), maar zodra die in de backerkit wordt aangetikt zal alsnog versnelde verzending unlocked worden.
Stijnhoofd schreef:
toppie
Zullen wel een mail krijgen hé
Gevonden in een update:
BackerKit
Once the campaign closes we must wait for all pledges to be confirmed and paid through Kickstarter before moving over to BackerKit. This is planned for March 21st. Once this is open you will be able to manage your pledge and clearly select add-ons and add funds if needed. By this time we will have all of the details on the option for packaging so that you may select your box and card type that best fits your situation.
Nieuwe update. De backerkit is uitgesteld vanwege payment errors. Hoe lang die periode van uitstel is, is niet duidelijk.
Production Update 1 - Backerkit Status Posted by Portal Dragon (Creator)
This week I got the quote back from the manufacturer. However, I was not satisfied with the quality of the plastic box. We have been working on this issue and are now waiting for a new quote and the possibility of a plastic box upgrade. More info on that will hopefully be coming soon. They told me I should have the quote by the end of the week. We will see...
Secondly, we have a number of backers who have payment errors with their pledges. Pledge errors have very obvious alerts in your Kickstarter account. You would have also received emails from both Kickstarter and myself. If this is you and you require assistance please let me know.
Due to these issues, I have decided to delay the launch of Backerkit. However, Backerkit is currently accepting pre-orders.
Art Update
I have finished the art for the $86k stretch goal. This causes the art to change as these 2 buildings are upgraded. Have a look.
Print and Play
I am currently merging in the remainder of the changes as well as some updated artwork to the card files. Once this is complete I will be releasing an early version of the print and play. This will also double as a final review before print. I expect to have this finished before Monday and will post backers only update with instructions on how to download them.
Thank you all once again,
Jon Mietling
Portal Dragon
Is het ook mogelijk om alsnog in te stappen of dat iemand een tweede set bij zijn pledge toevoegt? Ik zou deze ook graag willen hebben, maar compleet gemist.
InvalidUsername schreef:
Is het ook mogelijk om alsnog in te stappen of dat iemand een tweede set bij zijn pledge toevoegt? Ik zou deze ook graag willen hebben, maar compleet gemist.
Je zou het alsnog kunnen proberen via de Backerkit. Het probleem als iemand jou bij zijn pledge voegt je waarschijnlijk invoerrechten moet betalen. Een enkele game blijft onder het limiet van $ 22.
InvalidUsername schreef:
Je zou het alsnog kunnen proberen via de Backerkit. Het probleem als iemand jou bij zijn pledge voegt je waarschijnlijk invoerrechten moet betalen. Een enkele game blijft onder het limiet van $ 22.
Er was ook een EU-friendly pledge. Dat was echter alleen interessant als je boven de invoervrije grens zou komen bij het bestellen van meerdere stuks. De verzendkosten bij deze pledge waren namelijk hoger (7 euro). Heb zelf de EU-friendly pledge gebacked voor 2 stuks.
Mogelijk kunnen ze deze optie ook op Backerit nog aanbieden als er genoeg vraag is?
De BackerKit bevindt zich momenteel in de preorder-fase, waarin de 100K-grens al gepasseerd is. De spellen zullen dus een maand eerder verscheept gaan worden!
Ook zijn voor backers de PnP-files nu beschikbaar.
Ik heb nog niet vaak spellen gebackt via Kickstarter.
Maar wat betreft die invoerrechten. Daar geloof ik geen snars van. Aangezien dit een gezelschapsspel is, en op gezelsschapspellen zitten 0% invoerrechten toch?