Chronicle Games doet Charterstone

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
stefaan
Caballero

Re: Chronicle Games doet Charterstone

Bericht door stefaan »

Het is intussen maart en Jamey vertelde dat de boot China verlaten heeft voor Chinees Nieuwjaar. Is hij al in zicht? Ik kijk er naar uit om deze te starten (zeker nu onze Seafallcampagne in de finale fase is).

Labels:
kersje86
Party Animal

Bericht door kersje86 »

stefaan schreef: Het is intussen maart en Jamey vertelde dat de boot China verlaten heeft voor Chinees Nieuwjaar. Is hij al in zicht? Ik kijk er naar uit om deze te starten (zeker nu onze Seafallcampagne in de finale fase is).
Waar heb je dit gelezen? Ik kan op BGG geen post erover vinden. Wil het ook ff volgen.
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

kersje86 schreef:
stefaan schreef: Het is intussen maart en Jamey vertelde dat de boot China verlaten heeft voor Chinees Nieuwjaar. Is hij al in zicht? Ik kijk er naar uit om deze te starten (zeker nu onze Seafallcampagne in de finale fase is).
Waar heb je dit gelezen? Ik kan op BGG geen post erover vinden. Wil het ook ff volgen.
Het forum van Charterstone is nogal vol. Hier is de link:
https://boardgamegeek.com/thread/192797 ... d-printing
Ik heb intussen al geprobeerd om whitegoblingames te bereiken voor een update (als je preorders opneemt met februari-maart als vermoedelijke leverdatum is een update half maart wel klantvriendelijk vind ik), maar daar lijkt niemand de privéFacebookberichten te lezen.
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

stefaan schreef: Ik heb intussen al geprobeerd om whitegoblingames te bereiken voor een update (als je preorders opneemt met februari-maart als vermoedelijke leverdatum is een update half maart wel klantvriendelijk vind ik), maar daar lijkt niemand de privéFacebookberichten te lezen.
Wellicht is een e-mail naar de klantenservice daar ook iets geschikter voor.
kersje86
Party Animal

Bericht door kersje86 »

Ik heb in januari een mail gestuurd en kreeg op dezelfde dag een reactie terug. Zal eens om een update vragen.
kersje86
Party Animal

Bericht door kersje86 »

En binnen 5 min reactie:
Charterstone zit op de boot richting Rotterdam

Nog even een paar weekjes geduld
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Bedankt voor de moeite. Ik blijf toch vinden dat je, als je er voor kiest om een Facebookpagina te hebben, je die ook moet beheren. En dat het beleefd is om mensen die een preorder plaatsen tijdig te informeren zonder dat ze daar zelf moeten naar vragen, vooral als je leverdatum nipt wordt. Noem mij maar een moeilijke mens. :)
kersje86
Party Animal

Bericht door kersje86 »

stefaan schreef: Bedankt voor de moeite. Ik blijf toch vinden dat je, als je er voor kiest om een Facebookpagina te hebben, je die ook moet beheren. En dat het beleefd is om mensen die een preorder plaatsen tijdig te informeren zonder dat ze daar zelf moeten naar vragen, vooral als je leverdatum nipt wordt. Noem mij maar een moeilijke mens. :)
Moeilijk mens!
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

kersje86 schreef:
stefaan schreef: Bedankt voor de moeite. Ik blijf toch vinden dat je, als je er voor kiest om een Facebookpagina te hebben, je die ook moet beheren. En dat het beleefd is om mensen die een preorder plaatsen tijdig te informeren zonder dat ze daar zelf moeten naar vragen, vooral als je leverdatum nipt wordt. Noem mij maar een moeilijke mens. :)
Moeilijk mens!
:( :cry: :D
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Intussen is het spel aangekomen en het ziet er goed uit. Ik ben benieuwd.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

stefaan schreef: Intussen is het spel aangekomen en het ziet er goed uit. Ik ben benieuwd.
En dat in de week waarin we op Zuiderspel hoorden dat Michiel van Chronicle Games door de Goblins op straat is gezet. Wrange samenloop.
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

Erwin schreef:
stefaan schreef: Intussen is het spel aangekomen en het ziet er goed uit. Ik ben benieuwd.
En dat in de week waarin we op Zuiderspel hoorden dat Michiel van Chronicle Games door de Goblins op straat is gezet. Wrange samenloop.
Dat meen je niet??
En wat met Chronicle Games??
Dat is wel heel jammer, het is te zeggen, ik vond het al jammer dat ze samen gingen maar als het dan toch moet is dit wel zuur.
freeze
Stamhoofd

Bericht door freeze »

AlliantieAJ schreef:
Erwin schreef:
Dat meen je niet??
Dat is wel heel jammer, het is te zeggen, ik vond het al jammer dat ze samen gingen maar als het dan toch moet is dit wel zuur.
:shock: binnen een half jaar na de overname...
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

AlliantieAJ schreef:
Erwin schreef:
Dat meen je niet??
Ronduit bizar. Benieuwd hoe ze dit gaan uitleggen en de vraag in verband met de rechten op de Chronicle games gaan oplossen.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

stefaan schreef: Ronduit bizar. Benieuwd hoe ze dit gaan uitleggen en de vraag in verband met de rechten op de Chronicle games gaan oplossen.
Volgens het persbericht van september 2017 zou Chronicle Games als studio binnen White Goblin Games worden gepositioneerd en zouden de licenties van de spellen onder White Goblin Games komen te vallen. Blijkbaar hebben Goblins de rechten op Chronicle Games goed voor zichzelf geregeld.