Hoi,
Ik ben DM voor een D&D spelende groep in Zeist. De groep bestaat nu uit 3 spelers en 1 DM, maar 1. 4 of 5 spelers maakt het plannen van encounters een stuk makkelijker voor mij; 2. the more the merrier en 3. het lijkt erop dat 1 van de 3 spelers misschien een tijdje afwezig moet zijn.
Dus: iemand interesse in D&D 5e spelen? We zijn allemaal redelijk nieuw met D&D. We spelen met focus vooral op verhaal en roleplay, maar natuurlijk wordt er ook flink gelachen en gevochten. We spelen (hopelijk) elke 2 weken op zondagmiddag & -avond.
D&D 5e groep in Zeist (omg. Utrecht) zoekt speler(s)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Stellaris
- Meeple
-
dandan alpha
- Meeple
-
NaokiSaito
- Uno
Re: D&D 5e groep in Zeist (omg. Utrecht) zoekt speler(s)
Hoi stellaris,
Klinkt goed, recent is mijn interesse voor D&D aangewakkerd. Ik speel altijd al veel RPG games en lees ook veel fantasy boeken, dus toen dacht ik bij mijzelf waarom ook niet D&D.
Momenteel ben ik nog bezig met onderzoek naar de D&D wereld voor het maken van mijn character en ben ik ook nog opzoek naar een groep om mee te spelen.
Mocht je dus interesse hebben in het toelaten van een newbie dan moet je mij maar een bericht sturen
Klinkt goed, recent is mijn interesse voor D&D aangewakkerd. Ik speel altijd al veel RPG games en lees ook veel fantasy boeken, dus toen dacht ik bij mijzelf waarom ook niet D&D.
Momenteel ben ik nog bezig met onderzoek naar de D&D wereld voor het maken van mijn character en ben ik ook nog opzoek naar een groep om mee te spelen.
Mocht je dus interesse hebben in het toelaten van een newbie dan moet je mij maar een bericht sturen
-
Schors51
- Joker
Nogsteeds erg jammer gonneke! Die zondag blijft lastig voor me snik
-
Cybsjan
- Meeple
Hi Stellaris,Stellaris schreef: Dus: iemand interesse in D&D 5e spelen? We zijn allemaal redelijk nieuw met D&D. We spelen met focus vooral op verhaal en roleplay, maar natuurlijk wordt er ook flink gelachen en gevochten. We spelen (hopelijk) elke 2 weken op zondagmiddag & -avond.
Ik kwam je oproep tegen via Google. Ik heb wat vrienden bij elkaar gebracht om ook te gaan DND'en, maar we zoeken nog een DM.
Ik heb vroeger DND 3.5 gespeeld tijdens mijn Havo tijd. Mijn vrienden hebben nog geen ervaring. Sinds kort (december 2017) speel ik met een groepje familieleden DND 5e.
We kunnen jammer genoeg niet iedere twee weken, maar willen starten met één keer in de 6 weken. De leeftijd van de groep zit tussen de 25 en 40, drie heren en één dame. Mogelijk komt er nog één dame bij. We zitten in Utrecht, Huis ter Heide en Den Dolder.