Hoop iets te horen en mijn groep te vinden
Nieuwe D&D speler zoekt groep in Den Haag!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Thimo94
- PIONier
Nieuwe D&D speler zoekt groep in Den Haag!
Ik heb 0.0 ervaring maar ik heb wel meerdere podcasts gezien, en ik wilde graag beginnen met D&D spelen! Het liefst 5th edition en als PC
Ik hoop een groep te vinden in Den Haag die me the ropes kan showen! Ik kan 1 keer per week of 1 keer per 2 weken, wel graag in overleg na elke sessie omdat ik ivm horecawerk een wisselend rooster heb per week!
Labels:
-
chocodonutsplit
- Uno
Re: Nieuwe D&D speler zoekt groep in Den Haag!
Hoi! ik woon in de buurt van den haag en heb ook 0 evaring.
Alleen een dingetje ik ben een beetje jong
ik ben namelijk 13. als je dit te jong vind begrijp ik dat maar zo niet hoor ik graag meer!
Alleen een dingetje ik ben een beetje jong
-
Trekkie
- Meeple
Re: Nieuwe D&D speler zoekt groep in Den Haag!
Yoyo,
Ik zoek een groep als zijnde speler (ben al elders DM), maar DH vind ik net effe te ver weg eerlijk gezegd. Als ik geen groep kan vinden in Zoetermeer dan meld ik me hier alsnog ^^. Mocht je denken: he Zoetermeer is niet ver, ik kom wel met jouw groep mee: ik maak zo een eigen post aan.
Ik zoek een groep als zijnde speler (ben al elders DM), maar DH vind ik net effe te ver weg eerlijk gezegd. Als ik geen groep kan vinden in Zoetermeer dan meld ik me hier alsnog ^^. Mocht je denken: he Zoetermeer is niet ver, ik kom wel met jouw groep mee: ik maak zo een eigen post aan.