Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst, en zeker niet voor het laatst, Noorderspel in Groningen bezocht. Wat een geslaagd evenement was dat en overduidelijk ook daar is dat de hobby in een mooie lift zit. Me een bezoekers record, was het lekker druk rond de tafels en er was veel diversiteit in publiek.
Wij hebben een berg foto's van allerlei leuke spellen en mensen genietend van onze mooie hobby. Kom je eens neuzen op de blog, dat zouden wij leuk vinden
We hebben een uitleg gehad van Detective en Robinson Crusoe. Beiden hebben mijn interesse enorm gewekt, maar gezien onze beperkte tijd hebben we deze niet gespeeld.
Wel hebben we wat kleinere spellen geprobeerd waaronder The Mind en Manhattan. Ik had gehoopt dat ik er een uitbreiding op Imperial Settlers kon bekijken, maar die lag er helaas niet.
Leuk trouwens een blog van een mede Hoogevener. Als je nog een keer een speler tekort komt houd ik me aanbevolen
Sowieso schreef:
We hebben een uitleg gehad van Detective en Robinson Crusoe. Beiden hebben mijn interesse enorm gewekt, maar gezien onze beperkte tijd hebben we deze niet gespeeld.
Wel hebben we wat kleinere spellen geprobeerd waaronder The Mind en Manhattan. Ik had gehoopt dat ik er een uitbreiding op Imperial Settlers kon bekijken, maar die lag er helaas niet.
Leuk trouwens een blog van een mede Hoogevener. Als je nog een keer een speler tekort komt houd ik me aanbevolen
Leuk te horen dat de Portal spellen zijn aangeslagen, de mannen en vrouwen doen altijd enorm hun best mensen enthousiast te krijgen voor de mooie spellen.
Oorspronkelijk ben ik zelf een Hagenees, inderdaad geen Hagenaar, maar tegenwoordig woonachtig in het pitoreske Hoogeveen. De geboortestad van mijn vrouw
Ik zal aan je denken als we iemand zoeken voor een spelavond.