Verkoopstands Spellenspektakel 2018
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
kolibri-75
- Grote Dienaar
Re: Verkoopstands Spellenspektakel
En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen. 
Labels:
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik kon bij Jumping Turtle Games via pin betalen met een klein wit kastje waarmee de medewerker op zijn telefoon het spel (en dus bedrag) kon ingeven. Pinnen hoeft dus helemaal niet meer moeilijk te zijn.kolibri-75 schreef: En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen.![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Deze hadden wij (bij Quined Games) vorig jaar inderdaad ook; zo’n iZettle. Dit jaar kregen we dat niet voor elkaar, maar hier zullen we volgend jaar ook weer mee werken. In Duitsland op een beurs als Spiel wordt er zelden gepind, maar hier in Nederland is dat veel gebruikelijker.Stijnhoofd schreef:Ik kon bij Jumping Turtle Games via pin betalen met een klein wit kastje waarmee de medewerker op zijn telefoon het spel (en dus bedrag) kon ingeven. Pinnen hoeft dus helemaal niet meer moeilijk te zijn.kolibri-75 schreef: En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen.![]()
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Verkoopstands Spellenspektakel
Bijkomend voordeel van PIN / iZettle: de kas kan niet gestolen worden. Op Spiel net als vorig jaar opnieuw uitgevers bestolen van om omzet... Triest is het, al hoorde ik vandaag op een consultatiebureau dat zelfs daar (in een wachtruimte waar uitsluitend ouders met baby’s komen) portefeuilles gepikt worden. Snik.
Laatst gewijzigd door mazinho op di 13 nov 2018, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jerome
- Gouverneur
Niet beroofd maar bestolen. Dat is nogal een verschil, al is het geld in beide gevallen weg.mazinho schreef: Op Spiel net als vorig jaar opnieuw uitgevers beroofd van om omzet...
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Bedankt voor de correctie; je hebt 100% gelijk.Jerome schreef:Niet beroofd maar bestolen. Dat is nogal een verschil, al is het geld in beide gevallen weg.mazinho schreef: Op Spiel net als vorig jaar opnieuw uitgevers beroofd van om omzet...
-
Monica
- PIONier
Bij de kassa kon je pinnen.... was een oplossing geweest.kolibri-75 schreef: En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen.![]()
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Dat is dan al wel een oplossing t.o.v. vorig jaar, toen moest je naar buiten om te pinnen.Monica schreef:Bij de kassa kon je pinnen.... was een oplossing geweest.kolibri-75 schreef: En Quined games. Daar had ik graag 2 spellen willen kopen maar kon alleen contant betalen, dus dat ging over. Dat is in Nederland toch wel erg achterhaald, niet met pin kunnen betalen.![]()
Recent speelde ik...