Alhambra
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
shadowman76
- Jakkiebak!
Alhambra
Weet iemand of de uitbreidingen voor Alhambra ook in het Nederlands uit gaan komen? Ik heb de eerste twee nu al wel in 't Duits, maar ik had ergens gelezen dat er ook een derde aan komt... en die koop ik dan liever in het Nederlands...
Gelukkig bestaat er nog zoiets als het Vlaams spellenarchief, dus de vertaling van de duitse uitbreidingen heb ik wel, maar tijdens het spel die er steeds weer bij moeten pakken omdat de duitse tekst niet geheel duidelijk is, is ook niet alles...
Gelukkig bestaat er nog zoiets als het Vlaams spellenarchief, dus de vertaling van de duitse uitbreidingen heb ik wel, maar tijdens het spel die er steeds weer bij moeten pakken omdat de duitse tekst niet geheel duidelijk is, is ook niet alles...
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
Labels:
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
samsonov13
- Locomotief
Daar zijn ze ook in het Duits, maar je krijgt de Nederlandse handleiding er gratis bij. waarschijnlijk kun je de Nederlandse handleiding ook vinden op www.queen-games.deunborn chikken voice schreef:mmmmmm ik weet niet of dit een handig tip is, cker niet voor jouw waarschijnlijk maar ehhhhhm Spellenwicnkel in Amersfoort.
(nou krijg ik waarschijnlijk commentaar van Erwin)
Jump out of bed as soon as you hear the alarm clock!! You may also find it useful spending five minutes each morning saying to yourself: "Everyday in everyway I am getting better and better"
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Alhambra
Die is er al een tijd. Het basisspel is oiok Duits, maar met NL-spelregels erbij.shadowman76 schreef:maar ik had ergens gelezen dat er ook een derde aan komt...
trouwens een tip: Koop het basisspel in Duitsland en download de NL spelregels gewoon van de site van queen games (www.queen-games.de).
Een goedkope Duitse onlineshop is www.ab-zur-kasse.de
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
shadowman76
- Jakkiebak!
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
Heb je het nou tegen mij? volgens mij zijn er 4 uitbreidingen en de 5de is der garten.shadowman76 schreef:het basisspel is er ook in een nederlandse versie.. die heb ik namelijk thuis staan... en die derde versie, bedoel je daar dan die garten mee?
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
they don't, they don't speak for us
-
Stefan
- Joker
-
snowfalcon
- Jakkiebak!
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
syroit
- Phoenix
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
syroit
- Phoenix
In elke doos van de uitbreidingen zitten 4 verschillende kleine uitbreidingen die je ook samen kan spelen. Dus eigelijk zijn er 12 uitbreidingen.unborn chikken voice schreef:Ik snap denk ik al waarom ik denk dat er 4 uitbreidinge zijn: op de 3de uitbreiding staat een grote 4 zie ik aan die foto's van syroit
-
shadowman76
- Jakkiebak!
hmmm dan ga ik op het spsp maar eens op zoek naar de derde uitbreiding (of moet ik zeggen de 9e t/m de 12e
)
enne die garten lijkt me niet zo, en ook erg jammer dat ze een compleet ander spel willen laten meesurfen op de populariteit van Alhambra
enne die garten lijkt me niet zo, en ook erg jammer dat ze een compleet ander spel willen laten meesurfen op de populariteit van Alhambra
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder

2.
3.