Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Mijn naam is Julius Rutgers, 20 jaar, en ik ben op zoek naar een D&D groep in de omgeving van Enschede. Ik ben redelijk bekend met de regels en heb al een character gemaakt. Ik ben normaliter vrij op woensdagen en zaterdagen. Naast D&D speel ik Warhammer Age of Sigmar, niet hetzelfde maar wel vergelijkbaar. Ik spreek Engels, mocht dat relevant zijn
Wil je aan tafel spelen of is een online sessie via het internet ook goed? Die probeer ik namelijk bij elkaar te krijgen en dan maakt het niet uit waar iedereen woont.
Wil je aan tafel spelen of is een online sessie via het internet ook goed? Die probeer ik namelijk bij elkaar te krijgen en dan maakt het niet uit waar iedereen woont.
Ik ben niet bekend met de online variant maar als dat mogelijk is sure!
kan je me je email in een pb sturen? dan zorg ik dat iedereen netjes een mailtje krijgt wanneer de groep vol is. Naast jou en mij doet een vriend van mij ook voor het eerst mee.