TransEuropa
Azul (2x gespeeld)
Puerto Rico
Mammut
Het Stenen Tijdperk
Was een erg leuke middag/avond… helaas waren onze vrienden iets te vriendelijk met Mammut! Dat vind ik een heerlijk spel!!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
KINGdom death, KINGs guild, city of KINGs en viKINGs gone wild op één weekend ?arjen88 schreef: Afgelopen week.
Standaard vrijdagavondspel kingdom death. Phoenix verslagen. Niet veel grondstoffen verkregen. Volgende keer kings man!
Zaterdag
Begonnen met Kings guild 2 spelers. Leuk snel spel. Waar je elkaar in de gaten moet houden, helpen om je jezelf te helpen. 1 actie per keer. Al met al een leuk spel.
Daarna city of kings gespeeld.
Lastig de eerste keer. Wat regeltjes en uitdagend. 2 of gespeeld en helaas 2x verloren. Volgende keer beter.
Laatste spel was vikings gone wild. Helaas kansloos verloren omdat ik te laat door had dat je flink veel punten pakt door de tegenstander aan te vallen. Wel een leuk spel.
Haha was me niet eens opgevallen. Ik in iedergeval niet. Gelukkig zijn 2 van deze spellen coopdirk schreef:KINGdom death, KINGs guild, city of KINGs en viKINGs gone wild op één weekend ?arjen88 schreef: Afgelopen week.
Standaard vrijdagavondspel kingdom death. Phoenix verslagen. Niet veel grondstoffen verkregen. Volgende keer kings man!
Zaterdag
Begonnen met Kings guild 2 spelers. Leuk snel spel. Waar je elkaar in de gaten moet houden, helpen om je jezelf te helpen. 1 actie per keer. Al met al een leuk spel.
Daarna city of kings gespeeld.
Lastig de eerste keer. Wat regeltjes en uitdagend. 2 of gespeeld en helaas 2x verloren. Volgende keer beter.
Laatste spel was vikings gone wild. Helaas kansloos verloren omdat ik te laat door had dat je flink veel punten pakt door de tegenstander aan te vallen. Wel een leuk spel.
Thema weekendje ??
Who was the king ?
grappig dat je per spel een andere score methode hanteert.roel40 schreef: Afgelopen weekend ook weer een ouderwetse spellenavond gehad:
TransEuropa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Azul (2x gespeeld)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Puerto Rico![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mammut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Stenen Tijdperk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was een erg leuke middag/avond… helaas waren onze vrienden iets te vriendelijk met Mammut! Dat vind ik een heerlijk spel!!

Deze mededeling acht jij zo urgent dat je ze maar liefst vijf keer gepost hebt, verspreid over het forum.kosterix schreef: Raiatea: niet doen! Het is absolute troep.
Jerome schreef:Deze mededeling acht jij zo urgent dat je ze maar liefst vijf keer gepost hebt, verspreid over het forum.kosterix schreef: Raiatea: niet doen! Het is absolute troep.
Kennelijk heb je gisteren Raiateia gespeeld en is het je niet zo goed bevallen. Het minste wat je had kunnen doen is in deze discussie uitleggen wat er volgens jou aan het spel mankeert.